اداره سیما و منظر شهری از زیرمجموعه های معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج است که انجام امور مربوط به تهیه طرح ها و مهندسین مشاور را به عهده دارد. در این راستا، تدوین شرح خدمات طرح انجام مطالعات و تهیه طرح های منظر شهر و ساماندهی ورودی های اتوبان تهران – قزوین و میدان جمهوری در کنار پیگیری مراحل عقد قرارداد آنها، در این واحد انجام گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،احدالله احمدی پرگو با توجه به تدوین طرح انسجام بخشی به کالبد و بافت های مسکونی شهر کرج، پیگیری و نظارت بر ارائه خدمات توسط مشاور طرح پیاده راه خیابان آزادی، پیگیری و نظارت بر ارائه خدمات توسط مشاور طرح پیاده راه سازی و ساماندهی و مدیریت زوائد و الحاقات بصری خیابان شهید بهشتی را نیز از اقداماتی برشمرد که در اداره سیما و منظر شهری پیگیری شده است.

وی افزود: پیگیری و نظارت بر ارائه خدمات توسط مشاور طرح جامع سیما و منظر شهری کرج و برگزاری جلسات منظم و متعدد جهت پیگیری امور مربوط به طرح های در دست تهیه نیز توسط اداره سیما و منظر شهری از زیرمجموعه های معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج انجام گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، کنترل نماهای شهری، انجام امور مربوط به ارباب رجوعان در زمینه بررسی و ارائه پاسخ به کلیه پرونده ها و نامه های مربوط به درخواست تفکیک، افراز و تجمیع، بررسی اسناد، نقشه ها و توافقنامه های مربوطه در خصوص اراضی باغ انگوری، شیخ آباد، صوفی آباد، سنگفروشان، تربیت مدرس و ریحانه را از وظایف و اقدامات اداره سیما و منظر شهری عنوان کرد.

وی افزود: این اداره در کنار اجرای امور مذکور، وظیفه هماهنگی و همکاری با سایر حوزه های مربوطه را به عهده دارد.

به گفته معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، پیاده سازی ضوابط دفترچه طرح تفصیلی و ملاک عمل، انجام اقدامات لازم به منظور بومی سازی زیرسیستم نظر کمیسیون ماده 100، راه اندازی امضاء دیجیتال به صورت پایلوت نیز در اداره تدوین و ضوابط این معاونت به اجرا درآمده است.

احمدی پرگو، اصلاح فرایندهای صدور پایانکار آپارتمان، اجرایی کردن قانون پیش فروش آپارتمان، برگزاری دوره های آموزشی و یکسان سازی و سیستمی نمودن کلیه استعلام ها در فرایندهای صدور پروانه، پایانکار و حریم را نیز جزء وظایف و عملکردهای اداره تدوین و ضوابط شهرسازی به عنوان یکی از زیرمجموعه های این م عاونت عنوان کرد.

این مسئول افزود: برگزاری دومین همایش روز جهانی شهرسازی و پیش فروش آپارتمان نیز از اقدامات این اداره بوده است که در سال جاری با هدف ایجاد آشنایی و آگاهی در مسئولان و شهروندان با امور مربوط به اجرا درآمد و توانست بخشی از اهداف مورد نظر را محقق نماید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =