18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری استان سمنان منعقد شد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان در بخش تخصصی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با امضای 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «حسين خواجه‌بيدختي» اظهار داشت: نخستین همایش سرمایه گذاری استان سمنان با عنوان "کومش، گنجینه فرصت ها" یکشنبه شانزدهم اسفندماه در قالب چهار بخش تخصصی شامل صنعت و معدن، کشاورزی، میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و زیرساخت خدمات شهری و انرژی برگزار شد.
وي گفت: در این همایش حدود 300 سرمایه‌گذار، مسئول و مدیر کل ادارات و کارشناسان مربوط و منتخبین مجلس دهم حوزه های انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی و دامغان حضور داشتند.
وي با اشاره به انعقاد 18 مورد تفاهم نامه در حوزه گردشگري استان سمنان و در جريان برگزاري اين همايش، گفت: بر اين اساس سه تفاهم در حوزه گردشگری سلامت، 11 تفاهم احداث مجتمع گردشگری، يك تفاهم تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از مجتمع­های خدماتی- بهداشتی بین راهی، 2 تفاهم در حوزه تکمیل و تجهیز کمپینگ و يك تفاهم ایجاد مجتمع تفریح و سرگرمی امضا شد.
بيدختي افزود: هفت تفاهم نامه از اين تعداد متعلق به شهرستان مهديشهر و شامل کمپینگ، مجتمع تفریحي و سرگرمی و مجتمع گردشگری، دو تفاهم نامه مربوط به شهرستان سرخه شامل مجتمع گردشگری سلامت و يك تفاهم نامه مربوط به شهرستان گرمسار در زمينه ايجاد مجتمع گردشگری سلامت است.
وي گفت: مابقي تفاهم‌نامه‌ها نيز به شهرستان میامی با يك تفاهم در خصوص تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از کمپینگ گردشگری، دو تفاهم نامه براي ايجاد مجتمع گردشگری در شهرستان دامغان ، دو تفاهم براي راه اندازي مجتمع گرشگری در شهرستان شاهرود و سه تفاهم نامه براي احداث هتل، مجتمع گردشگری ، تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از مجتمع خدماتی - بهداشتی بین راهی در سمنان اختصاص دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =