۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۲:۳۶

قرار است مرد اول حلقه احمدی نژاد،پروژه عظیم عمرانی را در جزیره کیش به اجرا در بیاورد که رقم پیش بینی شده برای اجرای آن بیش از 380 میلیارد ریال است.

به گزارش "خبرآنلاین"،استارت اجرای برنامه های در سر اسفندیار رحیم مشایی برای کیش در سال 89،زودتر از آن چیزی که پیش بینی می شد زده شد.

اسفندیار رحیم مشایی  ،قرار است یک پروژه بزرگ عمرانی را در جزیره کیش اجرا کند.

در دومین جلسه هیات دولت در سال 89 ،محمود احمدی نژاد به رئیس دفتر رامسری خود ماموریت داد تا سالن اجلاس های بین المللی را در جزیره 92 کیلومتری کیش احداث کند.

براساس تصمیم هیات دولت مقرر شد تا کار گروهی به مسئولیت رحیم مشایی و با عضویت وزیر مسکن و شهرسازی و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور تصمیمات لازم در خصوص احداث مرکز اجلاس‌های بین‌المللی در جزیره کیش را اتخاذ کند.

اما چرا مشایی مسوول ساخت یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در جزیره کیش شده است؟مشایی که در دولت نهم به واسطه تصدی در سمت ریاست سازمان گردشگری فعالیت های جزیره کیش را در دوره مدیریت داوود مددی،رئیس وقت منطقه آزاد کیش زیر نظر داشت،خوب به چم و خم برنامه های این جزیره آشنا است.

پس از برکناری داوود مددی از سمت ریاست منطقه آزاد کیش که به تعبیر برخی از نزدیکان وی کناره گیری خود خواسته به دلیل مشکلات متعدد و ماجرای اختلافات وی با مدیر عامل وقت کیش ایر،بود یکی از مدیران محمود احمدی نژاد در زمان شهرداری وی به کیش آمد،تا این جزیره باز هم زیر نظر مستقیم رئیس جمهور اداره شود.به طوری که احمدی نژاد سال گذشته سفری هم به کیش داشت.

اسدالله کریمی،(مدیر عامل سابق رجا و شهردار مناطق 4 و 16 تهران در دوره محمود احمدی نژاد‍ )که به کیش آمد،دیگر ماه های پایانی فعالیت دولت نهم بود.با آغاز کار دولت دهم بقایی از قائم مقامی ریاست سازمان گردشگری ارتقا یافت و ریاست سازمان مناطق آزاد را بر عهده گرفت.ریاستی که سایه مشایی همواره بر آن دیده شد،چه آنکه مشایی در مراسم تودیع بقایی در هتل لاله تهران،به طور تلویحی برنامه کاری به بقایی داد و حمید بقایی را مدیری اجرایی و توانمند معرفی کرد.

اما برنامه مشایی برای توسعه فعالیت هایش در جزیره کیش به مرزهای داخلی ختم نشد،چه آنکه وی سال گذشته با سفر به ژنو فارغ از پیام های سیاسی سفرش،با تجار و سرمایه گذاران خارجی برای متقاعد کردن آنها به منظور سرمایه‌گذاری در کیش مذاکرات طولانی داشت.

حالا قرار است مرد اول حلقه احمدی نژاد پروژه عظیم عمرانی را در جزیره کیش به اجرا در بیاورد که رقم پیش بینی شده برای اجرای آن بیش از 380 میلیارد ریال است.

فرمان پذیری بقایی از رحیم مشایی به تنهایی می تواند نفوذ رئیس دفتر پرکار رئیس جمهور در جزیره کیش را نشان دهد،جزیره ای که در سال جاری نام و نشان اسفندیار رحیم مشایی را بیش از پیش بر خود خواهد دید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 51785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CH ۰۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۳
    0 0
    ای بابا هنوزبخوربخوراربابان کارگزرانی غارتگربیت المال شماهنوزاز یاد نرفته است ...
  • حامد IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۳
    0 0
    دروغ 13 جالبی بود
  • بدون نام AU ۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۳
    0 0
    من که نفهمیدم تا الان ایراد کارکجاست؟؟
  • كيشوند IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۳
    0 0
    دروغ سيزده كجا بود.پي و فنداسيون اين طرح هم در بهترين نقطه جزيره تمام شده است.
  • ایران دوست IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۴
    0 0
    بس کنیداین همه بهانه گیری و چوب لای چرخ گذاشتن رو دوران دولت آقای خاتمی و آقای هاشمی خوب بود که نمی گذاشتن صدای گلایه از کسی دربیاد؟! چرا از آزادی سواستفاده می کنین؟؟؟؟؟؟