معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: ما ایرانیان در دنیا مفتخر به فرهنگ ایثار و شهادت هستیم که ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج،" محمد تقی ایرانی" روز سه شنبه در پیش کنگره 36 هزار شهید دانش آموز کشور که در کانون امام علی (ع ) کرج برگزار شد، افزود: شهدا با جانفشانی و ایثار در جبهه ها حاضر شدند و مبا مقابله با دشمنان تا بن دندان مسلح، انقلاب و مملکت ایران را در برابر توطئه ها ی دشمنان بیمه کرده اند.

وی اظهار کرد: اگر ما در کشوری زندگی می کنیم که امنیت و اقتدار دارد، فقط به خاطر ایثار شهدای گرانقدر و رهبری مقام معظم رهبری است.

ایرانی ادامه داد: این محفل متعلق به دانش آموزانی است که الگوهای خوبی برای نسل کنونی هستند.چرا که نسل امروز می تواند با نگاهی دقیق به زندگی و شخصیت این دانش آموزان شهید و الگوگیری از آنان و به کار بستن اهداف آنان در زندگی به موفقیت های بزرگ دست یابد.

وی اضافه کرد: امروز نوبت دانش آموزان حاضر است تا راه شهدای دانش آموز را ادامه دهند و با تکیه بر علم و دانش خود برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند و حافظ آرمان های انقلاب اسلامی باشند که شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از این آرمان های والا جان های پاک خود را فدا کرده اند.

وی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهدایی چون شهدای دانش آموز دانست که سبب شدند تا ایران اسلامی به الگوی مقاومت و ایثار در برابر قدرت طلبان دنیا تبدیل شود.

ایرانی گفت: امروز روزی است که دنیا ایران را یک کشور قدرتمند اسلامی می شناسد که این اقتدار مرهون مقاومت و ایثار شهداست.
وی در پایان خاطره ای از همرزمان شهیدش در جبهه های جنگ در سال 63 عنوان کرد و یاد آور شد: شهدا از خود گذشتند تا انقلاب و نظام در مقابل دشمنان بیمه شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =