فرماندار شهرستان بن گفت: برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و رفاه حال مسافران عزیز، ۱۲ محل اسکان را آماده‌سازی و تجهیز کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری   بن ، كمال اكبريان اظهار داشت: يازده مركز آموزشي با ظرفيت اسكان بيش از ۲ هزار نفر و يك واحد خانه معلم با ظرفيت اسكان ۲۰۰ مسافر براي اسكان مسافران نوروزي در شهرستان بن تجهيز و آماده‌سازي شده است.
وي از پاك‌سازي و آماده‌سازي مكان هاي تفريحي و گردشگري اين شهرستان خبر داد و گفت: گرداب بن، ۴۴ كيلومتر ساحل رودخانه زاينده‌رود، منطقه حفاظت شده شيدا با ۲۴ هزار هكتار وسعت، قلعه تاريخي و حمام بن و امامزادگان باباپيراحمد، روستاهاي هدف گردشگري بارده و جمارلو از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي اين شهرستان به شمار مي‌رود.
اكبريان افزود: همچنين براي رفاه حال مسافران نوروزي كه به اين شهرستان سفر مي‌كنند، براي اصناف و خبازي‌ها ساعات كشيك در نظر گرفته شده و اقلام و مواد غذايي لازم نيز پيش‌بيني و تهيه شده است.
وي تصريح كرد: صنعت خاتم‌كاري يكي از مهم‌ترين صنايع دستي اين شهرستان مي‌باشد، و با برپايي بازارچه صنايع دستي در محل گرداب بن، تلاش مي‌شود تا ضمن معرفي صنايع دستي به مردم كشور، زمينه رونق اقتصادي شهرستان نيز فراهم شود.
اكبريان در پايان خاطر نشان كرد:شهرستان بن با دارا بودن فرصتهاي مختلف توريستي مي تواند در آينده اي نزديك به يكي از قطبهاي گردشگري استان تبديل شود .

کد خبر 518164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =