مهدی رحمتی و جدیدترین جنجال شب عیدی که به خودش لطمه می زند

مهدی رحمتی به سان چند سال اخیرش در آخرین بازی سال قبل از تعطیلات نوروز ،جنجالی ظاهر شد.

 

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین :دوباره آخرین بازی لیگ در سال شد و دوباره مهدی رحمتی جوش آورد. این تقریبا روند هرساله اش شده است. مهدی در این چند سال تقریبا همیشه بعد از آخرین بازی سالش ، یک مصاحبه جنجالی بعد از بازی داشته است. مصاحبه هایی که برایش مشکلاتی به همراه آورده است. اینبار البته کمی منطقی تر ، تنها تهدید کرد و از افشاگری برای سال بعد خبر داد. شاید اما هرچه می کشد از مصاحبه ای باشد که 3 فصل قبل ، در همین روزهای سال علیه کارلوس کروش انجام داد. قبل از جام جهانی ، تنها چند هفته بعد از خداحافظی اش از تیم ملی ودرحالی که سرمربی برای اولین بار گفته بود دیگر نمی تواند روی بازیکنی که به تیم ملی پشت کرده ، رحمتی با عصبانیت در میسکد زون آزادی به سیم آخر زد و گفت:«کارلوس کروش تهش نفر دوم خوبی است.» حرفی که بسیاری اعتقاد دارند ، بیشتر از نامه خداحافظی اش ، روی خشم کروش اثر داشته و آن جمله است که تا هنوز از دل مرد پرتغالی بیرون نرفته و نمی گذارد ، رحمتی با همه شایستگی هایش به تیم ملی برگردد. یک فصل بعدش هم او سر مسائل مالی و یکسری اتفاقات درون تیمی استقلال قاط زد و حرف هایی گفت که حاصلش جدایی انتهای فصلش از استقلال شد و او را به پیکان برد. او درباره صاحب استقلال گفته بود و شرایط بی سامان تیم. حرف هایی که درست بودند اما با لحنی تند ادا شدند.

فصل قبل در پیکان هم شاید این قدر بازی آخر سال شان در دید نبود که او بخواهد حرف مهمی بزند اما همان جا هم مصاحبه ای تند داشت و حالا این بار در بازی استقلال و پدیده ، هم دو اخطاره شد و محروم از جدال 6 امتیازی شان در اهواز با تیم دوم جدول و هم اینکه در پایان بازی با عصبانیت از این گفته که در اینده دست به افشاگری می زند. مهدی که یکی از کم حاشیه ترین بازیکنان فتبال ایران است ، تقریبا هر سال را با حاشیه به پایان می برد و این برایش روال شده. خودش چند سال قبل در گفت و گوی نوروزی با خبرآنلاین گفته بود:«ما دروازه بان ها رزهایی از سال داریم که قاطی می کنیم. من هم همیشه این روزهای آخر سال که می شد عصبی تر هستم و معمولا تند ترین صاحبه های سالمرا انجام می دهم. »

این بار رحمتی که از ضد فوتبال و وقت کشی مشهدی های پدیده به ستوه آمده بود ، رفت توپ را از یار حریف بگیرد و یک درگیری کوچک بین شان ،مهدی را محروم از بازی بعد کرد. محرومیتی که می تواند برای استقلال گران تمام شود. اگرچه وحید طالبلو دیگر کاپیتان استقلال ،یکی از بهترین گلرهای ایران و تاریخ استقلال است اما شرایط تیم امسال آبی ها و سطح بالای اتکای تیم از زمان بسته شدن ، به مهدی رحمتی ، نبودش در ترکیب را سخت ودشوار می کند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =