۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

تیم ملی 4 جلسه روی زمین چمن ورزشگاه آزادی تمرین می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسئولان ورزشگاه آزادی پذیرفتند که تیم ملی ایران 4 جلسه تمرینی خود را در این ورزشگاه انجام دهند. نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش امروز این خبر را تائید کرد و گفت: «بعد از اینکه آقای گودرزی وزیر ورزش نامه نوشتند و خواستار حل این مشکل شدند، من به آکادمی رفتم و زمین آنجا را دقیق دیدم و دیدم که مثل زمین شماره یک آزادی نیست. مهندس فضای سبز آزادی و کمپ هم در کنار دبیر کل فدراسیون در آنجا بودند. البته گفتند داریم چمن را بذرپاشی می کنیم. از آنجا هم به ورزشگاه دستگردی رفتیم که گفتند به خاطر میزبانی از تیم ملی عراق و همینطور باشگاه نجف می توانیم دو جلسه زمین را بدهیم. ولی آقای کفاشیان نامه ای نوشتند و تشکر کردند که تیم ملی آنجا تمرین نمی کند. قرار شد تیم ملی 4 جلسه در ورزشگاه آزادی تمرین کند چون آنها پذیرفتند میزبان تیم ملی باشد.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    58 1
    ینی واسه تیم عراق جا واسه تمرین دارن ولی واسه تیم ملی نه ؟؟؟؟؟؟
  • سعید صالحی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    34 2
    منتقد کروش رو ببینید تو رو خدا ........به نظر ایشون تیم ملی اصلا احتیاجی به تمرین نداره همینطوری برن بازی کنن تو بازی های مهم تمرین کنن حالا بعد کروش ببینید چه کسی میاد ایران هیچ کسی حاظر نمیشه بیاد
  • محمد A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    3 0
    اره همین عمان که از نظر شما عددی نیست قبلا تیم ایران را چند بار برده است و چند مدتی است که با تفکرات حرفه ای کیروش ما جلو عربها کم نمی یاریم.همین عمان استرالیا را زده.حالا اگه شما بی نام ناراحتی بیان تو حیاط خونه شما تمرین کنن.