خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید جمال موسویان GB ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    7 1
    با سلام.خواهش میکنم در مورد حذف تفاوت تطبیق از احکام کارگزینی مستخدمین ۸۸/1/1 بر خلاف ماده ۱۳ از آیین نامه دیوان عدالت اداری که تنها میبایست مشمول مستخدمین بعد از 94/7/14 میشد پیگیری نمایید.حذف این آیتم بعد از گذشت ۶ سال به شدت وضعیت معیشتی این قشر کارمندان را تحت الشعاع قرار داده. لازم به ذکر است حذف این آیتم به دنبال ابطال یک بخش نامه در تاریخ 94/7/14 توسط هیات عمومی دیوان عدالت اداری صورت گرفت.
  • معلم IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    2 0
    باسلام بنده یک یک فرهنگی هستم و از مسئولین تقاضا دارم که در سال 95 باب بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی را باز نمایند تا افرادی که که مشکلات دارند خصوصا از نظر جسمانی و سلامت و اللخصوص بانوان فرهنگی بتوانند استفاده نمایند . البته مسئول صندوق بازنشستگی که افاضات میکنند که باید همه 30 سال خدمت کنند حتما نفسش از جای گرمی بلند میشود و معلوم است در درون خانواده مشکلاتی ندارند و گرنه اینگونه روی زخم مردم نمک ریزی نمیکردند. انشالله که مسئولین اموزش پرورش به فکر نیروهای خود باشد و تدبیری نماید .
  • کریمی A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    با سلام بر شما دست اندرکاران خبر انلاین لطفا به این شرکت ایرانسل اطلاع دهید که برای دهستان پسکوه از توابع شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان یک دکل نصب کنن که ما هم بتونیم ار اینترنت و مزایایای این اپراتور استفاده کنیم ضمنا همراه اول در دهستان ما هفته دو سه روز قطع می باشد و شاید دکل ایرانسل مشکل گشا باشد و ضمنا بخشی از تلفن های ثابتاین منطقه قطع است و ما هیچ گونه امکانات اینترنتی نداریم با تشکر از خبر انلاین
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    1 0
    چرا شورای نگهبان و دستگاههای مجری در انتخابات مستقیما در برخورد با کسانی که رای خرید و فروش میکنند برخورد نمیکنند و در پی کشف همچین مفاسدی نیستند . باید منتظر یاشند تا مدرک مستدل برای آنهاجمع آوری کنند و بدهند خدمتشان واقعا این کار قابل چشم پوشی است به نظر من حتی خرید و فروش یک رای فاجعه است
  • بی نام RO ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    1 0
    پیامم خطاب به وزیر محترم بهداشت و درمان است. تو را خدا سری به مطب های پزشکان داخل شهر کرمانشاه بکشد. مطب بسیاری از پزشکان بسیار شلوغ است. وزیر لطفا پاسخ بگوید اینکه یک پزشک متخصص در یک بعد از ظهر بیش از شصت نفر را ویزیت می کند این با کدام استاندارد مطابق است. همین پزشکان هقته ای دو روز در بیمارستان دولتی مریض میبینند و آن هم در مراکز الزام کرده اند که که حداکثر 15 بیمار بیشتر نبینند. این آقایان ماهی چند صد میلیون از مردم چپاول می کنند و هر کدام ماهی چند ده میلیون فقط کارانه می گیرند با این وجود کسی بر کار آن ها نظارت نمی کند . گویا وزیر فقط پایتخت را می بیند.
  • علیرضا شمس A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    2 0
    اکثر خودرو های ما کروز ندارند ولی مسئولین راه دروبین های ثبت سرعت را در سراشیبی جاده ها نصب می کنند که راننده با یک لحظه غفلت جریمه شود بهترین راه سنجش راننده گان خاطی ، سنجش متوسط سرعت برای یک مسیر طولانی است اگر سرعت بدلیل شیب چند ثانیه از حد مجاز تجاوز نماید ،دلیل عدم امکانات خودرو های ساخت داخل است نه تخلف راننده با تشکر
  • حامد A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    1 0
    باسلام.خواهش میکنم شما به رییس پلیس راهور این را بگویید که کجای دنیا اتوبانها و بزرگراه ها محدوده طرح زوج و فرد است که در ایرانتهران میباشد. مردم رو گول نزنند که برای مرگ و میر این کار انجام شده است. اتوبان هایی مثل کردستان و حکیم چرا باید دوربین طرح و زوج و فرد داشته باشه. یک ذره به فکر مردم باشند...
  • احمدی A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    مشکل ما اینه که حقوقمون به شدت پایینه . من کارمند رسمی دولت هستم و سال 95 800 هزارتومن حقوق میگیرم . اینهمه آقای نوبخت گفتن همسان سازی همسان سازی ولی متاسفانه در عمل هیچ اتفاقی برای ما نمی افته . از دولت میخواهیم که حداقل حقوق یک میلیون و افزایش حقوق پلکانی که برای بازنشستگان در نظر گرفتن رو درمورد کارمندان هم اجرایی کنن . خدا میدونه با 800 هزارتومن نمیشه زندگی کرد . با تشکر از خبرآنلاین
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    با سلام چرا پلیس راهنمائی ورانندگی جلوی پارک اتوبوس وکامیونها را در کوچه وخیابانهای باریک نمی گیرد در محله ما تهرانپارس خ مظفری بین 206و212 که یک خیابان باریک هست شبها اتوبوس وکامیون پارک میکنند که دقیقا یک طرف خیابان را میگیرند و رفت وآمد وسایل نقلیه مشکل وپر خطر میشود لطف رسیدگی فرمائید.
  • محمودی A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    سندبنچاق ماشینم راگم کرده ام متاسفانه شماره دفترخانه رانمی دانم حالا برای فروش ماشین احتیاج به بنچاق هست به هردفترخانه می روم میگویند به همان دفترخانه مراجعه بکنید اکنون سوال من این است سند رسمی نباید دریک مکان جمع شود برای اینچنین مواقع ؟