این طرح که شامل خط‌‏کشی محور، نصب گاردریل، لکه‌‏گیری، نصب، تعویض و شست‌‏وشوی علایم راهنمایی و رانندگی و ... است، با قید فوریت توسط اکیپ های مربوطه و راهداران شهرستان در حال اجرا می باشد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومي اداره راه و شهرسازي شهرستان طالقان،با عنايت به نزديكي ايام نوروز، طرح ويژه راهداري و ايمن‌‏سازي محورهاي مواصلاتي حوزه استحفاظي اداره با روند سريع و بسيار مطلوبي در حال اجراست.
رضا رمضاني سرپرست اداره راه و شهرسازي طالقان در اين زمينه گفت: با توجه به نزديكي ايام تعطيلات نوروزي و پيش‌‏بيني افزايش مسافرت‌‏هاي نوروزي به طالقان، اين اداره با اجراي طرح ويژه راهداري و ايمن‌‏سازي محورهاي مواصلاتي،آماده استقبال از مسافران نوروزي مي باشد. اين طرح كه شامل خط‌‏كشي محور، نصب گاردريل، لكه‌‏گيري، نصب، تعويض و شست‌‏وشوي علايم راهنمايي و رانندگي و ... است، با قيد فوريت توسط اكيپ هاي مربوطه و راهداران شهرستان در حال اجرا مي باشد.

وي با بيان اينكه شهرستان طالقان يك منطقه توريستي و گردشگري بوده و قطعا تعدادزيادي از همشهريان عزيزمان نيز براي عزيمت به زادگاه خود برنامه ريزي مي كنند، اين شهرستان شاهد حجم بالايي از سفرها خواهد بود.رمضاني هدف از اجراي اين طرح را آماده‌‏سازي محورهاي شهرستان براي ايمني در تردد كاربران راه،كاهش تصادفات و سوانح جاده‌‏اي در ايام نوروز عنوان كرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =