ایرنا نوشت: شهربانو جعفری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بر اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: معاون فرهنگی این اداره کل که روز گذشته به همراه همسر و 2 فرزندش در حال عزیمت به بندرعباس بود بر اثر واژگونی خودرو سمند در مسیر زاهدان - فهرج جان خود را از دست داد.

حسین مسگرانی گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده و پیگیری های انجام شده همسر و 2 فرزند بانو جعفری در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

او گفت: گروهی به نمایندگی از سوی این اداره برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند. مراسم تشییع پیکر این بانوی فعال در عرصه فرهنگ و هنر امروز ساعت 14 از مقابل منزل آن مرحومه واقع در خیابان بشارت منطقه زیباشهر زاهدان انجام می شود.
مسگرانی گفت: پیشنهاد خاکسپاری خانم جعفری در قطعه هنرمندان به خانواده وی داده شد.

او ادامه داد: بنابر درخواست خانواده پیکر این بانوی هنرمند در قطعه خانوادگی وی در بهشت محمد زاهدان به خاک سپرده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این بانوی هنرمند با 45 سال سن سابقه 25 سال فعالیت در بخش های مختلف این مجموعه را در کارنامه کاری خود دارد.

مسگرانی گفت: کارشناس امور فرهنگی، رئیس اداره امور فرهنگی، معاون فرهنگی و هنری و آخرین مسئولیت کاری وی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =