ایسنا نوشت:هری هومیستر مدیرگروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا از آمادگی لوفت‌هانزا برای ساخت و اجرای پروژه‌های فرودگاهی در ایران خبر داد.

هومیستر، مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا با بیان اینکه این نخستین سفر وی به ایران است گفت: ایران شریک تجاری بسیار خوب و یک کشور متمدن با تاریخ بیش از هزار ساله است و قرارگرفتن در مرکز یک منطقه مهم از ویژگی‌های این کشور محسوب می‌شود.

مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا گفت: باید اعلام کنم من صرفا مسئول لوفت‌هانزا نیستم بلکه مسئول سایر شرکت‌های وابسته به گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا مانند زوریخ، ژنو و تمام هم‌پیمانان خود نیز هستم و تمام مقاصد این مجموعه به بیش از ۳۰۰ مقصد می‌رسد.

وی ادامه داد: گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا با ۳۰۰ مقصد، ۱۲۰ هزار کارمند، ۱۸ هوایپمای باری و ۶۲۴ فروند هواپیمای مسافری از نوع توربو پراب تا ایرباس پهن‌پیکرA۳۸۰ (پهن پیکرترین هواپیمای مسافری جهان) در حال فعالیت است.

مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا افزود: ما در نظر داریم همکاری‌های هوایی خود را با شرکا و مشتریان خود افزایش و خدمات لازم را به صورت یک بسته کامل ارائه دهیم چراکه هدف ۷۰ درصد مسافران سفرهای گردشگری و دیدار با دوستان و بستگان است و ۳۰ درصد بقیه مسافران تجاری هستند.

هری هومیستر افزود: لازم می‌دانم که به این نکته اساسی اشاره کنم که تمایل داریم به عنوان شریک ایران فعالیت کنیم تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو طرف بیش از پیش توسعه یابد. تخصص ما فعالیت در بازار اروپا و به ویژه بازار آلمان است. نکته دوم در خصوص تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری است که تمایل داریم ظرفیت‌های داخلی ایران برای توسعه خدمات را شناسایی کنیم و از آنها مطلع شویم؛ من اعتقاد دارم از جانب ما امکان این کار وجود دارد. نکته سوم و اساسی دیگر این است که از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های محلی و تجاری در توسعه خدمات استفاده شود.

هری هومیستر اظهار کرد: در پایان باید اعلام کنم پویایی بازار ایران از نقاط قوت این کشور است که باید اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کنیم تا بدانیم به عنوان دو شریک تعامل ما به چه صورت خواهد بود و در همکاری‌های مشترک چگونه فعالیت خواهیم کرد.

وی با یادآوری سابقه همکاری لوفت‌هانزا با ایران گفت: نشست ما نقطه شروع مجدد همکاری‌های دو طرف است. ما باید بررسی کنیم تا ببینیم خدمات ‌تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری به چه صورتی می‌تواند در ایران ارائه شود. آیا برای استفاده خود ایرلاین‌ها است یا اینکه تمایل برای ورود به سطح جهانی نیز وجود دارد؟ ما تمایل داریم دیدگاه‌های خود را در این زمینه به اشتراک بگذاریم.

مدیر گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا افزود: مسئله توسعه زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت بسیار اهمیت دارد زیرا لوفت‌هانزا شرکتی است که خدمات با کیفیتی را ارائه می‌کند و در ایران بحث کیفیت با توجه به رقابتی که برای ورود به بازار وجود دارد مسئله مهمی است.

3535

 

کد خبر 518883

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميلاد A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    59 7
    با آدم هاي معمولي در ايران فرودگاه نميشه كرد آدم هاي متخصص و مسؤل ميخواد فكر نميكنم لوفت هانزا با آدم هاي فعلي كار بكنه مگر اينكه كنترل و نظارت ١٠٠٪‏ داشته باشه...
    • بی نام DE ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
      1 0
      مدیر سخت گیر بالا سرشون نیست. یه مدیری که هم خودش سخت بگیره هم از همه کارمندها بخواد به همکارشون ریاست کنند، اون وقت کسی ارتقا بگیره که توانایی ریاست داشته باشه. دیگه کسی جرات نمی کنه دست از پا خطا کنه.
  • بی نام DE ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    26 8
    با هر ادمی که بخواهد یاد بگیرد و انگیزه داشته باشد میشه کار کرد. چرا زیراب زنی اول هر کامنتیه
  • بی نام DE ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    21 0
    بسیار عالی ست این اتفاق مبارکی است از شر شرکت ها چینی راحت می شویم هرکسی هم اعتراضی دارد می تواند با آنتونوف سفر کند و در فرودگاه های چین ساخته فرود آید البته اگر فرصتی برای فرود بجای سقوط داشته باشد
    • بی نام CA ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
      10 1
      100 موافقم
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 10
    این آلمان ها فرودگاه تگل برلین و درست کنن هنر کردن... لوفتهانزا فقط بردد همون تعمیر و نگهداری می خوره. جالب اینجاست روش های تعمیر نگهداریشم از شرکت تویوتا اقتباس کرده... چرا با ژاپن کار نکیم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین