ادامه گشت های نوروزی سازمان تعزیرات/ 8 هزار بازرسی و جریمه 170 میلیارد ریالی متخلفان

ایرنا نوشت: رئیس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات از انجام بیش از 8 هزار بازرسی مشترک در 6 روز نخست کشیک نوروزی این سازمان و جریمه 170 میلیارد ریالی متخلفان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان رئیس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به گذشت 6 روز از آغاز کشیک نوروزی گفت: در این 6 روز 8 هزار و 291 مورد بازرسی مشترک انجام شده که منجر به تشکیل 6 هزار و 882 پرونده برای متخلفان در سازمان تعزیرات حکومتی شده است.

وی افزود: میزان محکومیت صادره در 6 روز نخست مرحله اول کشیک نوروزی 170 میلیارد و 993 میلیون و 647 هزار ریال بوده است.
سرابیان در مورد نوع تخلفات در 6 روز کشیک نوروزی گفت: بیشترین تخلفات مربوط به حوزه کالا و خدمات بوده است و در بخش کالا و خدمات استان های مازندران، تهران و کرمانشاه در بخش قاچاق کالا و ارز استان های سیستان و بلوچستان، فارس و خراسان رضوی و در بخش تخلفات بهداشتی و دارویی استان های خراسان رضوی و کهگیلویه و بویر احمد بیشترین پرونده های وارده را داشته اند.
وی با اشاره به برگزاری طرح های مشترک با دستگاه های نظارتی گفت: علاوه بر همکاری های انجام شده با دستگاه های نظارتی، سازمان تعزیرات حکومتی در این بازه زمانی 2 طرح ویژه با سازمان استاندارد و وزارت بهداشت، دارو و درمان در قالب گشت های مشترک نیز برگزار کرده است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت مشترک تعزیرات حکومتی با هشدار به متخلفان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از اعضای ستاد خدمات سفر و مرجع رسیدگی کننده در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت مردم است و به صورت قاطع با متخلفان برخورد می کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم می توانند شکایات خود را برای رسیدگی از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی 30009651 سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =