ایرنا نوشت: گروه تروریستی داعش بار دیگر کنترل شهر الرطبه واقع در غرب الرمادی را به دست گرفت.

یک منبع آگاه نظامی در استان الانبار عراق گفت: گروه تروریستی داعش بار دیگر کنترل شهر الرطبه واقع در غرب الرمادی را به دست گرفت و تجهیزات نظامی و توپخانه خود را اطراف این شهر مستقر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز ٬ این منبع افزود: داعش امروز دوشنبه بار دیگر کنترل شهر الرطبه واقع در 310 کیلومتری غرب الرمادی را پس از عقب نشینی روز گذشته خود به شهر قائم ٬ به دست گرفت .
این منبع تاکید کرد فرماندهان خارجی داعش هنوز به الرطبه باز نگشته اند و فقط تروریست ها ی داخلی که بیشتر آن ها از اهالی این شهر هستند ٬ در الرطبه دیده می شوند. 

این منبع که خواست نامش فاش نشود در ادامه گفت : داعش تانک ها، توپخانه ها ، خودروهای نظامی ، سلاح و مهمات مختلف از شهر القائم به الرطبه منتقل و در حال حاضر تانک ها و توپخانه های زیادی را در ورودی شهر مستقر کرده است.

عماد احمد فرماندار الرطبه روز گذشته از عقب نشینی کامل داعش ازالرطبه به شهر القائم واقع در مرزهای عراق وسوریه خبر داده بود .
عراق از 19 خرداد پارسال (1393) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطقی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروه تروریستی تکفیری داعش روبروست.

نیروهای مردمی و ارتش این کشور در چند ماه اخیر موفق شده اند چند شهر از جمله رمادی و تکریت را از دست تروریست های داعش آزاد کنند.
داعش طی اشغال مناطق مختلف در عراق و سوریه مرتکب جنایت های زیادی در حق مردم این دو کشور شده است .

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =