ایران نوشت:صبح روز 5شنبه چند مغازه دار با شنیدن فریاد‌های یک مرد آهن فروش از حجره‌های خود بیرون دویدند. آنان دو موتور سوار را در حالی مشاهده کردند که بعد از شلیک دو گلوله متواری شدند.

در همین حال پلیس که با تماس یکی از کسبه محل حادثه در جریان ماجرا قرار گرفته بود خود را به منطقه رساند اما افراد مسلح بعد از مجروح کردن مرد آهن فروش متواری شده بودند.  پلیس با توجه به اهمیت ماجرا بسرعت منطقه را به محاصره خود در آورده و تجسس برای دستگیری دو مهاجم مسلح را در دستور کار خود قرار داد. 

در چنین شرایطی بود که پلیس به بررسی آثار و نشانه‌های باقی مانده در محل حادثه پرداخت و توانست اطلاعات خوبی از رد دزدان به دست بیاورد.  بر اساس اطلاعات به دست آمده افراد مسلح دو گلوله از یک اسلحه کمری به پای مرد آهن فروش شلیک کرده‌اند.  از سوی دیگر چند تن از کاسبان و مغازه داران دقایقی قبل از رسیدن مرد آهن فروش به مغازه‌اش دو مرد موتور سوار را در حوالی محل دیده بودند.
با انتقال مرد مجروح به بیمارستانی در شهرستان ساری اقدامات تیم‌های پزشکی برای درمان او آغاز شد.  بر اساس این گزارش حادثه حمله به مرد آهن فروش در کمربندی شمالی قائمشهر رخ داده است و شایعات انتشار یافته درباره جزئیات این حادثه باعث نقل قول‌های متفاوتی شده است.
پلیس قائمشهر با توجه به اطلاعاتی که از متهمان به دست آورده است تلاش برای ردیابی آنان را در دستور کار خود قرار داده است.
با گذشت مدت زمان کوتاهی از ماجرا، بخشی از لوازمی که از سوی مهاجمان در ماجرای شلیک به مرد آهن فروش مورد استفاده قرار گرفته‌اند از سوی پلیس شناسایی و کشف شد و تجسس‌ها برای ردیابی مخفیگاه مهاجمان ادامه دارد.
هنوز علت و انگیزه حمله به مرد آهن فروش مشخص نشده و پلیس امیدوار است با دستگیری مهاجمان مسلح پرده از راز این اقدام تبهکارانه بردارد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =