مراسم تجلیل از برترین های جشنواره فیلم 90 ثانیه ای استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

 

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ در ابتدای این مراسم قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز با تمجید از برگزاری این جشنواره گفت: فیلم کوتاه از جایگاه ویژه ای در عرصه های هنری کشور برخوردار است و سختی آن از این جهت است که هنرمند باید در مدت زمان بسیار محدود مفاهیم مد نظر خود را به بیننده انتقال دهد.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به پربارتر شدن این جشنواره در سال آینده اظهار کرد: از تمامی زحمت کشان برگزاری جشنواره فیلم 90 ثانیه ای خصوصا موسسه هنرمندان جوان آینده نگر کمال تقدیر و تشکر را داریم که در مدت زمان کم توانستند این جشنواره را برگزار نمایند.

 

گفتنی است، جشنواره فیلم 90 ثانیه ای استان البرز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و موسسه هنرمندان جوان آینده نگر، با محوریت صرف وقت جوانان در 24 ساعت و با موضوعاتی همچون؛ جوانان و خانواده، جوانان و فرهنگ، جوانان و ورزش، نقش جوانان در جامعه، جوانان شهر و جامعه، جوانان مدرسه و دانشگاه، جوانان فقر و فساد اخلاقی، نقش جوانان در فضای مجازی و اعتیاد، نقش باورهای مذهبی در جوانان، نقش داشتن و نداشتن دوست در جوانان، جوانان و بیماری های روحی روانی جنسی جسمی و ... برگزار شد.

 

در پایان این جشنواره 50 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 5 فیلم به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و کارگردانان این فیلم ها به شرح ذیل مورد تجلیل قرار گرفتند:

- لیلا سلیمانی

- حسین گودرزی

- مصیب عربی

- محسن سلطاندوست

- رعنا جوادی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =