در قم انجام میشود؛ برگزاری همایش فعالان مهدویت با حضور مسئولان کشوری

اولین همایش ستاد فعالیت‌های مهدوی کشور با هدف معرفی انحرافات عرصه مهدویت و حضور مسئولان کشور در شهر قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حجت الاسلام «محمد اسدی» دبیر اولین همایش ستاد فعالیت‌های مهدوی کشور، در نشست خبری اعلام موجودیت این ستاد، اظهار داشت: در نزدیکی ایام نیمه شعبان، اولین همایش ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور، با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری، علما و مراجع تقلید در مجتمع یاوران مهدی (عج) در نزدیکی مسجد جمکران قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش از برگزار کنندگان جشن‌های مهدوی و فعالان عرصه مهدویت تجلیل و قدردانی خواهد شد.

دبیر گفت: سخنرانان این همایش یک روزه نیز، برخی از مسئولین کشوری و همچنین برخی از شخصیت‌های برجسته حوزوی خواهند بود.

اسدی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، الگوسازی جشن‌های نیمه شعبان با تقدیر از برگزار کنندگان مطرح این جشن‌ها و همچنین جهت دهی و الگوسازی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور در این همایش مشارکت می‌کنند، گفت: حدود ۳۰ نهاد، سازمان و مؤسسه علمی عضو ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیریت حوزه‌های علمیه، صدا و سیما، جامعة المصطفی (ص)، وزارت ارشاد، مرکز تخصصی مهدویت و... اشاره کرد که نمایندگانی از این نهاد‌ها و مؤسسات در اولین همایش این ستاد حضور خواهند داشت. رئیس ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران و دبیر این ستاد نیز حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت هستند.

این فعال عرصه مهدویت در پایان گفت: هدف نهایی و غایت ما از فعالیت مجموعه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور و برگزاری این همایش، جلوگیری از انحرافات و آسیب‌های احتمالی عرصه مهدویت و معرفی الگو‌های صحیح در این عرصه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =