کروش پیش از آغاز تمرین امروز به دو خبرنگار ورزشی که سال گذشته در سانحه هوایی از دنیا رفتند ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش دقایقی  قبل از تمرین امروز یاد و خاطره دو خبرنگار فقط ورزشی در سانحه هوایی سال گذشته هواپیمایی آلمان را زنده نگه داشت.او همزمان با سالگرد درگذشت حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی ابراز امیدواری کرد که جهان دیگر شاهد این گونه اتفاقات تلخ نباشد.

کروش همچنین ابراز هم دردی با مردم بروکسل در جمع شاگردانش گفت:«سانحه هوایی پارسال برای ما خیلی تلخ بود. هنوز با گذشت یک سال از این اتفاق ناراحت و شوک زده هستم. همین طور اتفاق تلخی که دیروز در بلژیک رخ داد، متاسفانه در جهانی زندگی می کنیم که باید هر روز منتظر شنیدن یک اتفاق و خبر تلخ باشیم».

او ادامه داد:«از دست دادن دو تن از بچه های خوب رسانه واقعا آسان نبود.همگی به اتفاق کادر فنی ، بازیکنان و همه مردم باید دعا کنیم که دیگر شاهد این اتفاقات تلخ در دنیا نباشیم علی الخصوص اتفاق تلخی که در بلژیک افتاد و باز هم اسیر تروریسم شدیم.باید دعا کنیم برای از دست رفته ها و خانواده های آنها همین طور خانواده های خودمان که این اتفاقات را نبینند چون همه استحقاق دارند که در صلح زندگی کنند .همه مردم با ادیان های مختلف نیاز به این صلح دارند و این دعاهای ما می تواند زمینه را برای دیدن جهانی بدون جنگ ، تروریسم و خونریزی هموار کند».

کروش در پایان گفت:« بار دیگر یاد و خاطره میلاد اسلامی و حسین جوادی را زنده نگه می داریم و از خداوند برای روح آنها طلب آمرزش می کنیم همین طور برای قربانیان حوادث تروریستی اخیر که باعث تلخ شدن کام همه مردم دنیا از جمله ما و ایرانی های خونگرم شدند.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 521282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =