ایسنا نوشت: با حضور "مرتضی رحمانی موحد" معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، هتل فاضلی به جمع هتل‌‌های سنتی یزد پیوست و اقامتگاه بوم گردی اسکندر در این شهر افتتاح شد.

هتل سنتی فاضلی در بنایی به مساحت یک‌هزار و 100 مترمربع در محله وقت الساعت یزد واقع شده است و ساختمان آن متعلق به دوران قاجار است.

این هتل سنتی دارای 16 اتاق و 42 تخت است که با هزینه‎‎ای بالغ بر 18 میلیارد ریال راه اندازی شده و با افتتاح آن 18 نفر به فعالیت مشغول خواهند شد.

"مرتضی رحمانی موحد" معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور همچنین اقامتگاه بوم گردی اسکندر را افتتاح کرد.

این اقامتگاه توسط بخش خصوصی و با سرمایه‎‎گذاری بالغ بر پنج میلیارد ریال در محله تاریخی وقت الساعه یزد راه‌اندازی و آغاز به کار می کند.

در این برنامه "سیدمحمدرضا سیدحسینی" معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد و قائم مقام رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان و "محمدمهدی شرافت" مدیر کل میراث فرهنگی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر یزد، رحمانی موحد را همراهی می‎‎کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 521502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =