جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا از کشته شدن 8 تن و مجروحیت یک تن در برخورد کامیون با پژو 405 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت راهور؛ سرهنگ قاسمیان شامگاه شنبه گفت: حوالی ساعت 15:30 شنبه در کیلومتر 44 محور روستای کهنه جنوب استان فارس بر اثر برخورد کامیون ایسوزو با سواری پژو 405 متاسفانه 8 تن در صحنه کشته و یک تن مجروح شد.

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا علت این حادثه را انحراف به چپ کامیون ایسوزو عنوان کرد و گفت: سواری پژو 405 پس از تصادف دچار حریق شده و به طور کامل سوخته است.

پنج کشته در تصادف کامیون با پراید در جاده خاش - زاهدان

ایرنا نوشت: رئیس جمعیت هلال احمر خاش گفت: براثر برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در کیلومتر پنج جاده خاش - زاهدان پنج کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

محمدامین حسین زهی شنبه شب اظهار داشت: برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در ساعت 17:30 دقیقه امشب در جاده خاش به زاهدان دو نفر در دم کشته و سه نفر دیگر در بیمارستان فوت شدند.

وی گفت: ساعت حضور امدادگران جمعیت هلال در صحنه و آغاز عملیات هفده و سی و چهار دقیقه گزارش شده و امدادگران در سریع ترین زمان با رهاسازی چهار نفر و انتقال سه نفر به بیمارستان به کار خود پایان دادند. پلیس راه درحال بررسی علت این حادثه رانندگی است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 521949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    26 0
    ايا تاييد صلاحيت خودروسازان مهمتر نيست? اينجا بحث جون انسان بي گناه و كودك معصوم در ميانه ها، مسيولين به خودتون بياين، من حلال نمي كنم مسيولي رو كه چيز به اين مهمي رو ول كرده چسبيده به خارجيا.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    23 3
    اين پرايد بيصّاحاب رو بندازيد بيرون، اين قاتل تا تموم ايرانيها رو نكشه ول كن نيستا،
  • رحمان پور A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    23 0
    خانواده ی دانش آموزم بوده خودش هم بوده ... سخته بعد از تعطیلات بری و یکی از دانش آموزات دیگه نباشه ... دردناکه خدا به بازمانده هاشون صبر بده ...
  • آرش IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    13 0
    آخر پژو یا پراید؟
  • ناصر عزیزی A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    27 0
    همه چیز مشکل داره از رانندگیمون تا ماشینهای بی کیفیت تا جاده های مرگبار .. خدا رحمتشون کنه فقط همین
  • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    2 1
    با سلام چرا فقط به اتوبوسهای اسکانیا بابت آتش سوزی گیر میدهند و خط تولید متوقف میشه ؟ چرا یه فکری برای سواری های تولید داخل نمیکنن که پس ار تصادف طعمه حریق میشوند و سرنشینان را به کام مرگ میکشانند ؟؟؟ کاشکی دولتمردان یه لحظه خود را جای این هموطنان قرار میدادند و تولید این نوع خودروهارو اصلاح یا متوقف می کردند
  • دخترعمو A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    دخترعموهام مردن خاله ام مرد پسر خاله ام مرد همشون مردن لعنت ب این ماشینای بی کیفیت اخی خدا جوون بودن از یه خونواده