ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خود بزرگ بینی و تکبر را آفت سیاست دانست و گفت: اگر ما مسئولین کشور خودمان را درمقابل خدا کوچک کنیم و دیگران را بزرگ ببینیم؛ این همه نامهربانی و دعوای سیاسی پایان می یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار تصویری از بارگاه امام هشتم شیعیان(ع) نوشت:
«صبح قبل از اذان به زیارت امام رئوف رفتم. چند نفر روستایی را دیدم که درجوار ضریح حضرت با خلوص و جذبه خاصی نماز و دعا می خواندند.
آنقدر در حال خود با خدای خویش خلوت کرده بودند که از خدا خواستم همان حال آنها را در عبادت به من بدهد. مطمئن هستم که خدای متعال به این دل های بی آلایش هر چه بخواهند، عطا می کند.
اگر ما مسئولین کشور هم بتوانیم خودمان رادرمقابل خدا مثل آنها کوچک کنیم و دیگران را بزرگ ببینیم این همه نامهربانی و دعوای سیاسی پایان می یابد. خود بزرگ بینی و تکبر آفت سیاست است. خود بزرگ بینی یعنی داعش، هیتلر و ... .
به هر روی اماکن مقدسه سرمایه معنوی بزرگی هستند که علاوه بر کرامات معنوی، در صفا بخشی روح و روان و تقویت سلامت روانی انسان ها نقش مهمی دارند. رسم جوانان سنی ترکمنی این است که یک روز بعد از ازدواج به زیارت امام رضا (ع) می آیند.
شاید یکی از دلایلی که گروه هایی مثل داعش در ایران رشد نمی کنند همین روحیات معنوی در کشور ما بین برادران و خواهران سنی و شیعه باشد.»
27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
    0 0
    فرد سالمی هست. منافق و حزب باد نیست