امیر قمیشی تهیه کننده و کارگردان قند پهلو می‌گوید که مجری و داوران برنامه‌ی «قند پهلو» سرشناس‌تر و کار آزموده‌تر از آن هستند که بخواهند زیر باز فریب رسانه‌ای مخاطبانشان بروند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  قمیشی در واکنش به انتشار یادداشتی با عنوان «افشاگری شاعر جوان در مورد قند پهلو» متن کوتاهی را نوشته و در اختیار خبرآنلاین، قرار داده است.

او نوشته: «قند پهلو. مجری و داورانش سر شناس تر و کارآزموده تر از این حرفها بوده اند-که حتی اگر به فرض محال امثال من هم به عنوان برنامه ساز بخواهیم- زیر بار فریب رسانه ای مخاطبانشان بروند.»

او ادامه داده: «با این وجود به حسب وظیفه ذاتی یک برنامه تلویزیونی در قبال بینندگان خود در پشت صحنه سری ششم قند پهلو که این شب ها روی آنتن نوروزی شبکه آموزش سیماست، به صورت مفصل در مورد جزییات و شیوه تولید و پخش قند پهلو در شش سری گذشته توضیح داده خواهد شد.»

۱۴ قسمت نوروزی برنامه‌ی تلویزیونی قند پهلو هرشب در سه نوبت (نه شب یک بامداد و یازده صبح) تا پایان ایام نوروز، روی آنتن می‌رود و دو قسمت چهل دقیقه ای نیز طبق سنوات قبلی این برنامه به پخش پشت صحنه این برنامه و نمایش شیوه‌ی جذب شرکت کنندگان و سایر مراحل تولید و پخش برنامه اختصاص دارد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
    15 2
    دروغ روی دروغ اون طرف داره میگه شعرها بداهه نبوده این ربطش میده به داورها و مجری؟ چه ربطی داره این دوتا بهم؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    16 1
    شرم آوره این توجیهات
  • بی نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    4 1
    پس چرا این پشت صحنه پخش نمیشه؟ امروز 21 فروردین است. اگر ریگی به کفششان نیست این توجیهات چیه؟