گاردین: هم گروهی با ایران و ژاپن کابوس استرالیایی ها

سایت گاردین در گزارشی با اشاره به دیدارهای مقدماتی جام جهانی که فردا در آسیا برگزار خواد شد مدعی شد که تمام مدعیان قاره به دنبال کسب رتبه دوم رنکینگ قاره پس از ایران هستند تا در مرحله نهایی با قرعه مناسب تری روبرو شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آسیا 23 فروردین بر اساس رتبه تیم ها در رنکینگ 19 فروردین سید بندی خواهد شد و دیدارهای فردا آخرین فرصت تیم ها برای صعود در این رنکینگ خواهد بود. گاردین با اشاره به حضور استرالیا در رده ششم آسیا در رنکینگ نوشت: استرالیا هنوز هم فرصت دارد تا خود را به سید دوم دوم رنکینگ و پشت سر ایران و تیم های ژاپن و کره جنوبی برساند اما در صورت پیروزی استرالیا مقابل اردن شکست و توقف عربستان در امارات هم مهم خواهد بود، چرا که در غیر این صورت عربستان راهی سید دو رقابت ها خواهد شد و استرالیا در سید سه باقی خواهد ماند و در این صورت ممکن است استرالیا در مرحله نهایی هم با ایران و هم با ژاپن هم گروه شود که این بزرگترین کابوس برای شاگردان پوستکوگلو خواهد بود. استرالیایی ها در صورت هم گروهی با ایران و ژاپن باید به رتبه سومی و دیدار پلی آف با نماینده کونکاکاف فکر کنند.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    بيشترش براي ما کابوس هست تا اونها
  • هانیه RO ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    لنگ آنلاین جالبه دیشب تو بازی تیمت دعوا شده لنگی ها باز آبروریزی کردن ولی هیچ خبری نگذاشتی. حالا اگه یه هوادار لنگی تو بازی استقلال یه کاری میکرد تا ده روز صدر اخبارت بود. لنگی بودنم حدی داره لنگ آنلاین
  • دوست EU ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    یعنی ایران انقدر قوی میدونن؟ واللا ژاپن و کره و استرالیا بهتر از ما بازی میکنن... .