شهردار بندرعباس از اجرای پروژه بزرگ میدان میوه و تره‌بار این شهر با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: امیدوایرم این پروژه طبق برنامه صورت گرفته، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، عباس امینی زاده در این ارتباط اظهار کرد: مکان کنونی میدان میوه و تره‌بار شهر بندرعباس در حال حاضر بسیار محدود و مشکل‌ساز است.

وی با اشاره به اینکه این محل جوابگوی نیازهای شهر بندرعباس نیست، افزود: شهرداری بندرعباس با مشارکت بخش خصوصی اقدام به ساخت یک مجتمع بزرگ جهت تخصیص به میدان میوه و تره‌بار کرده است.

شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: این پروژه دارای بیش از 80 واحد غرفه میوه و تره بار است و علاوه بر آن مراکز خدماتی و تجاری و ساختمان اداری سازمان میادین و تره بار شهرداری بندرعباس را نیز شامل می‌شود.

امینی زاده تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 21 هکتار و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.

وی از پیشرفت 43 درصدی این پروژه خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار بندرعباس ادامه داد: غرفه‌های میدان جدید میوه و تره‌بار شهر بندرعباس هر کدام به متراژ 310 متر احداث می‌شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: این غرفه‌ها شامل 12 غرفه سبزی‌فروشی، خورده فروشی، بانک، رستوران، محل اقامت رانندگان، پارکینگ و غیره می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای ساخت پروژه بزرگ میدان میوه و تره‌بار شهر بندرعباس اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ريال برآورد شده است، کیلومتر 5 جاده بندرعباس-میناب را محل ساخت این پروژه اعلام کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =