واحد مرکزی خبر نوشت: نتانیاهو دستوراتی برای ممانعت از تحویل پیکر شهدای انتفاضه به خانواده هایشان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) ، منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اخیرا دستوراتی برای ممانعت از تحویل دادن پیکر شهدای انتفاضه به خانواده هایشان صادر کرده است.  نتانیاهو اخیرا به ارتش اسرائیل دستور داده است از تحویل پیکر مبارزان فلسطینی که در عملیات شهادت طلبانه به دست نظامیان صهیونیست به شهادت می رسند ، به خانواده هایشان ، خودداری کند.
کانال 2 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس در این باره گزارش داد نتانیاهو اخیرا به موشه یعالون وزیر جنگ اسرائیل دستور داده است تحویل پیکر فلسطینی هایی را که در جریان عملیات ضد اسرائیلی کشته (شهید) می شوند متوقف کند.
نتانیاهو معتقد است مراسم تشییع شهدای مذکور می تواند مکانی برای تحریک فلسطینیان به انجام دادن عملیات ضد صهیونیستی جدید باشد بنابراین هدف نتانیاهو از مخالفت با تحویل دادن پیکر شهدای فلسطینی ، جلوگیری از افزایش اقدامات تحریک آمیز علیه اسرائیل است.
رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر و از زمان آغاز انتفاضه قدس تاکنون، بی وقفه اقدام درحال سرکوب و کشتار فلسطینیان در بیت المقدس و کرانه باختری اشغالی بوده است و هنوز پیکر 16 شهید فلسطینی که در جریان عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند را در اختیار دارد و از تحویل آنها به خانواده هایشان امتناع می ورزد.
برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که رژیم صهیونیستی از ترس تبدیل شدن مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی به اعتراض های گسترده ضد صهیونیستی در کرانه باختری و قدس، از تحویل پیکر این شهدا خودداری می کند.
مردم فلسطین همچنان مورد اذیت و آزار رژیم اشغالگر با روش های مختلف قرار دارند اما این تصمیمات ظالمانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی فقط پایداری و شکیبایی فلسطینیان را افزایش می دهد و با هر تصمیم ظالمانه سران صهیونیست، کرانه باختری ملتهب تر می شود و شدت درگیری ها افزایش می یابد.
۵۰۵۰
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =