واحد مرکزی خبر نوشت: مشاور رسانه‌ای رییس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از 11 هزار پرواز تا پایان روز هفتم فروردین ماه خبر داد.

رضا جعفرزاده افزود: از آغاز پروازهای نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین 11 هزار پرواز برنامه ای و فوق العاده داخلی و خارجی از تهران و سایر شهرستان ها انجام شده که بیش از 4هزار و 200 پرواز بین المللی و بقیه داخلی بوده است. 

وی با بیان اینکه در دوره نوروز از مجموع 268 هواپیمای در اختیار شرکت های هواپیمایی، 164 هواپیما و از مجموع 44هزار و 889 صندلی، 27 هزار و 21 صندلی پرواز فعال بوده است، گفت: پروازهای انجام شده از 789 پرواز در این ایام تا 1045 پرواز در روز رسیده است. 

جعفرزاده درباره چگونگی تاخیر پروازها نیز گفت: در این ایام به لحاظ انسجام هماهنگی های صورت گرفته با تمامی عوامل دخیل در انجام پروازها، سرعت عمل و تعامل شرکت های هواپیمایی، دقت هماهنگی های بخش های فنی و عملیاتی و همت عوامل فرودگاهی، امنیتی و انتظامی مستقر در فرودگاهها به جز مواردی که پروازها به لحاظ وضعیت بد جوی ؛ لغو یا با تاخیر طولانی مواجه شده که انگشت شمار بوده است.

وی گفت : با توجه به حجم پروازها ما شاهد تاخیرات قابل توجهی نبوده ایم و بی تردید در پایان پروازهای نوروزی آمار دقیقی را در خصوص میزان تاخیرات در ایام نوروز از طریق روابط عمومی سازمان ارائه خواهیم کرد.

صدور بیش از 4800 مجوز پرواز خارجی در ایام نوروز 95

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از 4800 مجوز پرواز خارجی به صورت فوق العاده و برنامه ای برای ایام نوروز امسال خبرداد.

جعفرزاده با بیان اینکه پروازهای نوروزی از 25 اسفند آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه 95 ادامه می یابد، اظهارداشت: از 4800 مجوز پرواز خارجی صادر شده، 3255 پرواز به شرکت های خارجی و 1563 مجوز به شرکت های داخلی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در دوره نوروز 41 شرکت هواپیمایی خارجی پروازهای فوق العاده و برنامه ای را انجام می دهند، افزود: هماهنگی لازم برای انجام پروازهای رضایت بخش، ایمن و سلامت صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به شرکت های هواپیمایی توصیه شده است تا نسبت به سه محور اطلاع رسانی از طریق شماره تلفن های دریافت شده از مسافران به هنگام دریافت بلیت هواپیما، اطلاع رسانی توسط روسای ایستگاهها در داخل ترمینال ها و ارتباط نزدیک مدیران روابط عمومی ها و مسئولان عالی رتبه شرکت ها با رسانه اهتمام لازم صورت گیرد.

رضایتمندی مسافران با ارزش ترین عیدی به فعالان صنعت حمل و نقل هوایی

مشاور رئیس و مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سال نو در حالی آغاز شد که هزاران نفر از فعالان صنعت حمل و نقل هوایی سال تحویل را در محل کارشان به خدمتگزاری و میزبانی از مسافران پروازها سپری کردند.

رضا جعفرزاده گفت: امسال همچون سالهای گذشته فعالان پروازها، بخش های فنی و مهندسی شرکت های هواپیمایی، مدیران و عوامل فرودگاهی همگام و همراه با یکدیگر میزبان مسافران بخش هوایی بوده و در حالی که مردم عزیز پای سفره های هفت سین و در کنار خانوادهایشان بودند افتخار خدمت گذاری به مسافران را یافته و دعای خیر مردم را عیدی شایسته خود دانسته اند.

وی همچنین گفت: در بخش هوایی در روز تحویل سال حدود یک هزار پرواز در 54 فرودگاه کشور انجام شد و بالاترین حجم آن در دو فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) صورت گرفت که به طور حتم جهت انجام این حجم پروازها و حفظ امنیت، ایمنی و سرویس دهی به مسافران باید هزاران نفر دیگر اعم از عوامل فرودگاهی، عوامل فنی و تخصصی، عوامل بازرگانی و عملیاتی شرکت های هواپیمایی، عوامل امنیتی چون سپاه حفاظت پلیس فرودگاه، حراست و بسیاری دیگر از بخش های مختلف دخیل در امر این پروازها بوده و هستند.

جعفرزاده در پایان گفت : روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن انجام وظیفه اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد تمامی بخش های صنعت که به نوعی در جلب رضایت مسافران نقش دارند سال نو را به تمامی فعالان صنعت حمل و نقل هوایی تبریک می گوید.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =