۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نسرین نصرتی با توجه به فرا رسیدن بهار 95 از اولویت‌های حرفه‌ای خود در سال 95 گفت.

 نسرین نصرتی بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون با فرا رسیدن عید باستانی ایرانیان خاطرات تلخ و شیرین روزهای سپری شده سال 94 را این چنین روایت کرد.

سال 94 پر از روزهای تلخ و شیرینی بود که برای همه به نحوی سپری شد، تعریف شما از سالی که گذشت چیست؟
سال 94 با توجه به اتفاقات خوبی که رخ داد و آشنایم با گروه کاری سریال " پایتخت" کرد، سال خوشایندی بود که از خدا برای سلامتی که به خودم و خانواده ام عنایت کردن شکر می کنم.

پس با این توضیحات، پیش بینی شما برای 95 چیست؟
کارها پیش بینی نشده است و باید با آن زندگی کنیم، ولی باز هم با این توضیحات امیدوارم اتفاقات خوبی هم از لحاظ کاری و هم زندگی برایم رقم بخورد.

آرزوی شما برای سال 95؟
برای سال 95 می توانم آرزو کنم که سالی پر از سلامتی برای همه جهان باشد.

با توجه به حرفه کاری شما در تلویزیون و سینما، اولویت اصلی شما در سال 95 کدام است؟
اولویت اول و اصلی خودم برای سال 95 در وهله اول سلامتی و بعد انتخاب درست و بجای در مرحله کاری است تا من را به جایگاه موفقی برساند.

احساس شما در لحظه تحویل سال؟
پر از احساس آرامش و تشویق هستم و دعا می کنم، آن طوری که باید و هر آنچه که همه می خواهم رویدادهای اقتصادی خوبی برای ملت ایران رقم بخورد، البته مهمتر از همه آرزوی سلامتی است که این سونامی سرطان و‌آنفولانزا ریشه کن شود.

بهترین سین سفره هفت سین؟
بهترین سین همیشه سایه پدر و مادرم است،حال خوبی که در آنها هستم،در بعضی اوقات که به چهره مادرم نگاه می کنم، از ترس اینکه نگاهم کم باشد، دوست دارم نگاه و چشم‌هایش را ثبت کنم به عقیده من بهترین سین زندگی و سفره هفت سین در سال نو، سایه پدر و مادر است.

از بهترین عیدی که گرفتید خاطره ای دارید؟
همیشه از کادو گرفتن خجالت زده می شوم، در واقع خاطره‌ای از عیدی گرفتن و بهترین عیدی خاطره‌ای در ذهن ندارم،‌ولی به هر حال در زمان کودکی همیشه عیدی گرفتن و دید و بازدید خاطره انگیز است.

پس در تولدهایتان کادو نمی‌گیرید؟
هیچ وقت نگفتم تولدم است و مبالغ نقدی و هر چیزی که ماهیت مادی داشته باشد من را به اندازه یک لبخند خوشحال نمی‌کند، همیشه اولین لبخند و بهترین نگاه را خیلی دوست دارم، در واقع من حافظه ای عاطفی و احساسی خوبی دارم که تمام احساسات و اتفاقات معنوی را در زندگی ثبت می کنم.

حرف آخر و دعای شما لحظه تحویل سال؟
از صمیم قلب و اعماق وجود، دعا می کنم که همه مردم ایران زیر سایه پدر و مادرشان و بزرگترهای خانواده در سلامت کامل باشند و در سال آینده جهانی پر از صلح و دوستی را به همگان معرفی کنیم.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =