۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

ایرنا نوشت: سرپرست تیم نجات غریق سازمان آب و برق خوزستان از غرق شدن یک مادر و دختر در منطقه زیرکوه در دریاچه سد کارون 3 خبر داد.

امامقلی فرهادی باجولی گفت: این حادثه ساعت 14 روز پنجشنبه به ما اطلاع داده شد، افزود:این مادر و دختر ساکن منطقه زیر کوه هستند و تیم نجات غریق سازمان آب و برق خوزستان برای یافتن اجساد این دو نفر در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود:مادر حدودا 40 ساله و دختر وی نیز 10 ساله بوده و هنگامی که برای شستن لباس و بردن آب به کنار دریاچه رفته بودند، به دریاچه غلطیدند و غرق شدند.

فرهادی اظهار کرد:کمبود امکانات از جمله نبود پایگاه امداد و نجات در منطقه و نبود دسترسی به نیروهای هلال احمر باعث شده سالانه شاهد چنین حوادث تلخی در منطقه باشیم و به رغم درخواست های متعدد توجهی به این مسئله نشده است.

سرپرست تیم نجات غریق سد کارون 3 وابسته به سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: یک قایق اورژانس از سوی سازمان آب و برق در منطقه مستقر است اما تعدد روستاها و فاصله زیاد بین آنها باعث شده قایق مذکور نتواند پاسخگوی اتفاقات صورت گرفته در شبانه روز باشد.

سد مخزنی کارون 3 یکی از بزرگترین سدهای کشور است که در 28 کیلومتری ایذه و بر روی رودخانه کارون احداث شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    108 0
    اگر برای مردم ساکن این مناطق امکان احداث خط لوله آب آشامیدنی وجود ندارد حتی الامکان میشود تا منطقه ایمن برای برداشت آب و شستشو ایجاد نمود؟
    • بی نام A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
      0 7
      طفلکا حتما مرغ منجمدم گرفته بودن برن اونجا جوجه کباب درست کنن
  • بی نام A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    74 0
    متاسفم ...
  • بی نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    4 0
    دبي كه يك بيابان بود شهر اينده لقب گرفته اما ما در كوچكترين كارهايمان مانده ايم و تا جايي هم كه بتوانيم مشكلات مان را گردن كشورهاي خارجي الخصوص امريكا و اسراييل مي اندازيم
  • نرگس IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    مادر متولد 62 بوده و دخترش هم حدودا 9 سالش بود.چند سالی هم بود که اونجا یعنی زیرکوه زندگی میکردند. رفته بودن آب ببرند برای خونشون که یه بطری از دست دختر بچه میفته تو رودخونه دخترک هم که میخواد بطری رو از آب بگیره میفته تو آب و مادرش که حدود 6 ماه باردار بود برا نجات دخترش اقدام میکنه و هر سه نفر فوت کردند..... و الان پدر به همراه پنج فرزند دیگرش با غم فراوان دوباره در آن روستا زندگی میکنند. هیچ کسی هم پاسخو نیست