خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    1 0
    برای گرفتن الحاقیه بیمه ثالث به یک نمایندگی بیمه البرز در فولادشهر مراجعه کردم ولی به من میگن بیاد به اصفهان بری .ایا در عصر انفجار اطلاعات و اینترنت این موارد مضحک محلی از اعراب داره .یک روز کامل باید علاف بشی و مرخصی بگیری واسه یک الحاقیه درپیت .
  • بی نام A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    1 0
    دارم کچل می شم . خوب نخند همش از مشکلات دیگه سرچشمه میگیره که به این راحتی قابل حل نیست . فکر می کنی مسئولین نمی دونند مشکلات مردم چیه؟ اگر هر مسئولی از بزرگ و کوچک از خودش شروع کنه همه مشکلات حله.
  • بی نام EE ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    از جناب اقای منتظری دادستان محترم کل کشور میخواهیم بعنوان اولین اقدام دستور رسیدگی سریع به پرونده ملی نگین غرب که از سال 1380 تعداد حدود 6 هزار نفر از افراد مستضف را درگیر خود کرده صادر نمایند
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    فرمودید مشکلات رو بگید تا پیگیری کنیم.چشم.لطفا در مورد تعداد کم جایگاه های سوخت در شرق تهران در منطقه 14 پیگیری فرمایید.در کل این منطقه شهرداری کلا دو جایگاه سوخت داریم که هر دو در خیابان پیروزی هستند اونم دقیقا در مرز دو منطقه 13 و 14.به عبارتی اونها هم جزو منطقه محسوب نمیشن.تازه جایگاه سوخت میدان شهدا هر جمعه از ساعت 9 به صورت خودجوش تعطیل میشه و دوستان میرن سر زندگیشون.به همین راحتی.چرا جایگاه جدید درست نمیکنن تا برای یک سوخت گیری مجبور نباشیم 6 کیلومتر بریم و 6 کیلومتر برگردیم؟چرا جایگاه تقاطع محلاتی و امام علی رو راه نمیندازن؟
  • ایرانی IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    بارها این مطلب رو بیان کردم.امروز برای بار هزارم دیدم.در حالی که در پیک ترافیکی صبحگاهی بودیم؛ رانندگان اتوبوس های شرکت واحد با خیال راحت در خیابان های کم عرض به انجام حرکات ژانگولر دست میزنن.لایی میکشن و سبقت میگیرن بدون توجه به پشت سر و کنار و ترافیک.تنها برای اینکه زودتر برسن با ایستگاه بعد و 4 تا مسافر بیشتر بزنن.وضعیت اقتصادی بد اینها قبول؛ ولی آیا این مسائل مجوزی برای به خطر انداختن جان مردم هست؟ از اون جالبتر عدم برخورد مامورین راهوره.به شخصه در 40 سال عمرم هرگز ندیدم و نه شنیدم حتی یک بار یک مامور پلیس به راننده شرکت واحد تذکر بده چه برسه به جریمه.قبل تر بنا به ملاحظاتی این کار صورت نمیگرفت ولی الان که تقریبا همه اتوبوسها مربوط به بخش خصوصی هستند چرا هیچ برخوردی با این متخلفان نمیشه
  • سهیل IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام بنده حدود شش ماه است که یک خط تلفن در مرکز مخابرات حکمت شعار تهران ثبت نام کردم ولی بعد از گذشت شش ماه هنوز هیچ خبری از وصل کردن تلفن نیست و جواب مسئولان عدم وجود امکانات هستش. میخوام ببینیم تو سال 2016 تو تهران که پایتخت یک کشور با این ثروت و عظمت هستش یک خط تلفن نمیتونند به شهرونداش بدن واقعا؟ نمیتونند امکانات رو فراهم کنند؟ پس چه کسی باید اینکارو بکنه؟ چقدر باید زمان بگذره؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام خسته نباشی متاسفانه کارکنان تنها انبار سوخت شهرستان سقز که دومین شهر بزرگ استان کردستان است به بهانه تعطیلی آن طبق دستور مدیرکل سوخت استان کردستان باید به شهرستانهای همجوار بروند لطفا از وزیر محترم سوال بفرماید آیا کاردیگری نمی شد کرد برای اینکه ما خانواده ها دچار این دلهر و سرگردانی نشویم خوب اگر نیرو لازم نیست چرا مانند گذشته همه انها را یکدفعه بازنشسته نکردند یا حداقل انها را به شرکت گاز منتقل از نمایندگان محترم و مسئولین تقاضای رسیدگی داریم
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    99 درصد بنگاههای املاک تخلف می کنند چرا مراحل قانونی واگذاری این امور به دفاتر ثبت طی نمی شود.
  • میثم IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    موتور فروش ها و نمایشگاه های اتومبیل در طول خیابان 17 شهریور از میدان شهدا تا میدان خراسان نه تنها پیاده رو ها را به تصرف کامل خود درآورده اند بلکه حاشیه خیابان را که هم با موتورها و اتومبیل های فروشی خود قبضه کرده اند. جلوی در هر مغازه هم همیشه چند جوان فروشنده و رفقایشان پاتوق کرده اند و برای خانواده ها و مردم مزاحمت ایجاد می کنند. سال هاست شهرداری وعده داده اصناف مزاحم را منتقل می کند. پس کی ؟؟ فقط زورشان به دستفروش ها می رسد؟؟؟ اینها صد برابر از دست فروشها بدترند.
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی هستم الان حدود 10ساله حق التدریس. هستم که نه بیمه هستم نه درآمد خوبی دارم با این اوصاف حالا دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین ابلاغ کرده که حتما باید دوره تدریس که صدهزارتومن هست رو بگذرونید وگرنه کد مدرسیتون باطل میشه ـ همه هم میدونن که. هدفشون فقط گرفتن پوله تا کی میخوان از این قشر سو استفاده. کنن
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    1 0
    توزیع مواد مخدر در محله جوادیه حوزه کلانتری 117 توسط خرده پاها زیاد شده. متاسفانه پلیس هم هیچکاری نمی کند. برای مثال دم گوشی پلیس کلانتری 117 کوچه های 44 46 ظهیری و ... در داخل برخی منازل مواد توزیع می شود. هیچ وقت ندیدیم پلیس وارد این خانه ها بشود و کاری بکند. احتمال می دهیم که این افراد به نوعی با کلانتری محل ارتباط دارند که هیچ وقت با آنها مبارزه نمیشه.
  • بی نام DE ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    چرا تخلف رانندگان در سطح شهر برای ماموران راهنمایی رانندگی عادی شده , روند صدور گواهینامه رانندگی و حتی تمدید آن اصلا با آنچه در شهر می بینیم تناسب ندارد لطفا راهنمایی و رانندگی به عنوان نهاد مسئول پاسخگو باشد که چطور این همه راننده با رفتارهای هیجانی و غیر معمولی را که از حداقل های مهارت رانندگی هم برخوردار نیستند گواهینامه صادر نموده و یا اقدام به تمدید نموده است ادامه این روند باعث افزایش سوانح که اغلب ناشی از بی احتیاطی و بی مهارتی رانندگان است خواهد شد و مرگ بسیاری از منابع انسانی و ارزشمند کشور را در پی خواهد داشت لطفا رسیدگی نمایید
  • ایرج جعفری A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام ..ضمن عرض خسته نباشیدوتشکرازشماکه مشکلات مردم را تاحدتوان به گوش مسئولین میرسانید..نمیدانم چرا دولت میخوادیکاری کنه چرا همش باید جوانان دهه ۶۰چوبشان رابخورندتواین وضع بیکاری اگه بخواییم بریم یک تاکسی بخریم مسافرکشی کنیم بایدبریم گواهینامه پایه۲بگیرم ..برای اینکه پایه ۲ام بگیریم باید۲سال بدوییم وبالای۱میلیون هزینه کنیم بریم دوره اموزش رانندگی ماشین خاور ومینی بوس ببینیم وامتحان بدیم..اخه مگه میخواییم باخاور مسافرکشی کنیم اخه یعنی چی این..من وقتی میخوام باپرایدمسافرکشی کنم چرابرای یادگیری ماشین خاور هزینه کنم..توروبه خدا دیگه بسته..به خدا دیگه خسته شدیم ..اگه فقط بخاطراین هزینشه بیان این هزینه رو مستقیم بگیرن دیگه لااقل عمرمونوتلف نکنن..خواهش میکنم اینوپیگیری کنین مرسی ازشما..ازاردبیل
  • ا.ا IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام من چندی قبل در یکی دو ازمون استخدامی پذیرفته شدم ولی به دلیل دارا بودن مدرک ارشد حذف شدم و از این بایت که حذف شدم ناراحت نیستم چون تو شرایط آزمون قید شده بود هر چند در طی مراحل استخدامی فارغ التحصیل شدم ولی جای بحث اینجاست که پدرم به نماینده شهرمان گفته و ایشون قول مساعد دادند و حتی اخیرا گفتند که کار من داره درست میشه و من از این ناراحتم اگه قرار بر درست شدنه برا گفته های خودم میگن دستور از بالاست و باید منت یکی دیگه رو کشید و در ضمن بدتر اینکه قطعا اگر قرار باشد من رو استخدام کنن باید همه اونایی که شرایطی شبیه من داشتند رو هم استخدام کنن در حالی به نظرم چنین نشه و من تکی باشم. چرا باید بابام به رهبر، رئیس جهمور و نماینده نامه بزنه؟ بهتر نیست قانون رعایت شه تا اینکه استثنا قائل شن؟