قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از راه‌اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار به نام اشخاص بر روی پورتال این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، لطف‌اله سبوحي گفت: تمامي مشتركان تلفن همراه مي‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در بخش خدمات الكترونيك و يا در آدرس اينترنتي mobilecount.cra.ir به اين سامانه مراجعه و از تعداد سيم‌ كارتهائي كه با كد ملي آنان ثبت شده است، مطلع شوند.

وي افزود: مشتركين تلفن همراه هر كدام از اپراتورها بايد كد ملي و شماره تلفن همراه خود را در اين سامانه وارد كنند. پس از ثبت اطلاعات درخواستي در سامانه، پيامكي براي مشتركان ارسال مي‌شود كه تعداد سيم‌كارتهاي ثبت شده با كد ملي متقاضي در هر اپراتور تلفن همراه در اين پيامك درج شده است.

سبوحي درباره نحوه تعيين وضعيت سيم‌كارتهائي كه ممكن است بدون اطلاع مشترك به نام وي ثبت شده باشد، اظهار كرد: اين دسته از مشتركان براي پيگيري وضعيت سيم‌كارتهاي ثبت شده به نام آنان بايد به دفاتر امور مشتركين اپراتور مورد نظر مراجعه كرده و تقاضاي رسيدگي را تسليم نمايند. بديهي است در صورت ثبت نام سيم كارت بدون درخواست متقاضي نسبت به غير فعال كردن آن اقدام خواهد گرديد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =