از هفته چهارم لیگ دسته دوم اکسین البرز در خانه از پارس جنوبی صدرنشین پذیرایی می کند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از دی اسپورت، در حالی دو تیم خوب مرحله نخست در هفته چهارم از مرحله دوم لیگ دو به مصاف هم می روند که شرایط این دو تیم با مرحله نخست بسیار متفاوت می باشد.

دو تیم اکسین البرز و پارس جنوبی جم با اقتدار مرحله نخست لیگ دسته دوم را پشت سرگذاشتند اما اکسین البرز هنوز نتوانسته چهره مقتدر خود را در مرحله دوم این رقابت ها نشان دهد اکسینی ها در دیدار نخست خود مقابل تیم نه چندان خوب نفت امیدیه به تساوی خانگی تن دادند هر چند البرزی ها به داوری این مسابقه اعتراض داشتند اما 2امتیاز حساس خانگی را از کف دادند. اما پارس جنوبی جم در اولین بازی خود در مرحله دوم با یک گل سربازان لیگ برتری نیروی زمینی را شکست دادند.

اما هفته دوم هفته خوبی برای این دو تیم نبود اکسین البرز که متحمل شکست سنگینی مقابل شاهین شهردرای بوشهر شد و پارس جنوبی در حالی که با2گل از رهپویان رضوانشهر عقب بود کار را به تساوی کشاند. هفته سوم هفته پیروزی هر دو تیم بود اکسین البرز موفق شد رهپویان رضوانشهر را در یک بازی سنگین شکست دهد و پارس جنوبی با 2گل و بی دردسر نفت امیدیه را با شکست بدرقه کرد و صدرنشین شد.

اما پارس جم برای بازی این هفته مقابل اکسین البرز تدابیری ویژه ای را اندیشیده و شاگردان پاشازاده از 4فروردین در البرز اردو زده اند و در یک دیدار تدارکاتی نیز به مصاف شاگردان علی دایی رفتند که در آن بازی با 4گل شکست خوردند.

پارس جنوبی جم برای این بازی هیچ مصدوم و محرومی ندارد و با تمام قدرت به مصاف اکسین البرز خواهد رفت.

اما در طرف دیگر میدان اکسین البرز نیز این شانس را دارد که با پیروزی مقابل پارس جنوبی خود را به صدر جدول نزدیک کند و رقابت را در این گروه جذاب تر کند.که البته با توجه به شرایط جدولی و میزبانی اکسین البرز این بازی به یکی از دیدارهای سخت هفته تبدیل خواهد شد.

تقابل پاشازاده با لطیفی و فیروز کریمی در این دیدار بسیار جذاب خواهد بود.

در هفته چهارم لیگ دسته دوم و در گروه اول این مسابقات دو تیم اکسین البرز و پارس جنوبی جم دوشنبه 95/01/15ساعت16:30در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

این دیدار حساس را محمدرضا فغانی - محمد عطایی - هادی بروز و مصطفی بینش قضاوت می کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =