پیروزی10 نفره اکسین البرز مقابل صدرنشین گروه/ اکسین در جمع مدعیان

تیم اکسین البرز در بازی مقابل تیم پارس جنوبی جم با یک گل به پیروزی دست‌یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، تیم اکسین البرز از سری مسابقات مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان صدر نشین این مسابقات یعنی پارس جنوبی جم بود که در نهایت توانست این بازی خانگی را با پیروزی به پایان برساند.
این دیدار در شرایطی که از ساعت 16:30 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که تیم پارس جنوبی جم با کسب 7 امتیاز از 3 بازی قبل خود در صدر جدول و تیم اکسین البرز با کسب چهار امتیاز در رتبه چهارم گروه شش تیمی قرار داشت که با احتساب نتایج این هفته شاهد تغییراتی در جدول رده‌بندی بودیم.
تیم اکسین در دقیقه 72 این دیدار توانست توسط علی امیری از روی نقطه پنالتی به گل دست‌یافت و این دیدار درنهایت با همین تک‌گل به پایان رسید تا دوباره اکسین در جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گیرد.
در این بازی تیم اکسین ابتدا بازی هجومی را در دستور کار قرارداد و می‌توانست در دقیقه 5 به گل دست یابد، که دروازه بان تیم پارس جنوبی ضربه مهاجم اکسین را مهار کرد. در ادامه بازی برابری را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و موقعیت‌هایی بر روی دروازه دو تیم ایجاد شد که در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم اکسین البرز توانست توپ و میدان را در دست بگیرد و شاهد خلق موقعیت‌هایی از سوی این تیم بودیم که در دقیقه 72 با تصمیم داور این دیدار پس از برخورد ضربه شوت یکی ز بازیکنان تیم اکسین با دست مدافع حریف داور نقطه پنالتی را نشان داد که این موقعیت توسط علی امیری مهاجم آماده این روزهای تیم اکسین به گل تبدیل شد.
از حواشی این دیدار می توان به اخراج محمود شفیعی هافبک تیم اکسین اشاره کرد، به‌نحوی‌که در زمان خوشحالی تیم اکسین پس از گل زنی این بازیکن به‌یک‌باره باکارت زرد داور مواجه شد تا این بازیکن که پیش‌ازاین یک کارت زرد دریافت کرده بود از بازی اخراج شود تا تیم اکسین 20 دقیقه پایانی را 10 نفره ادامه دهد.
در نهایت این تیم 10 نفره اکسین بود که توانست تا دقایق پایانی این بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و صاحب سه امتیاز شیرین این بازی در مقابل یکی از مدعیان دیگر این گروه شود.
با نگاهی به نتایج دیگر بازی ها دیدار هفته بعد اکسین البرز مقابل نیروی زمینی از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه در صورت کسب نتیجه برد توسط اکسین این تیم گام بلندی را به سمت صعود به لیگ یک برداشته است و تیم نیروی زمینی نیز برای حضور مجدد در جمع مدعیان در این بازی سخت به دنبال پیروزی است.
اسامی بازیکنان تیم اکسین البرز:
ناصر سالاری، مجتبی شیری، مجتبی لطفی، میثم آقابابایی، مرتضی فرهمند، اصغر کریمی، شاهین شفیعی، محمود شفیعی، یاسر فیضی، علی امیری، فرج لطفی
مدیر فنی: فیروز کریمی
سرمربی: علی لطیفی

اسامی بازیکنان تیم پارس جنوبی جم:
وحید عزیزی، اصغر نصیری، محمد جواد رحیمی، سید مهدی عمرانی، علی نظری، غلامرضا داوودوندی، سجاد جوادی، امیر محمد عبادزاده، مهرداد علیزاده، علی اکبر فرهنگ، مصطفی نوبخت
سرمربی: مهدی پاشازاده

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =