معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: بیش از یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار نفر بار زائر در طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری امسال در 41 بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان اجرا شد و شاهد استقبال خوب مردم و مسئولین استان از این طرح بودیم.
وی تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح تمهیدات لازم جهت اسکان زائران در جوار بقاع متبرکه پیش بینی شد و هر شب شمار زیادی از زائران در جوار بقاع متبرکه و حسینیه ها اسکان داده شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو در جوار 41 بقعه متبرکه استان خبر داد و عنوان کرد: حدود 45 هزار نفر از مردم ایران اسلامی، سال جدید خود را در جوار بقاع متبرکه استان سمنان آغاز کردند.
وی افزود: اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه، پاسخگویی به مسائل شرعی، برپایی خیمه های معرفت، برگزاری ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا(س)، بر پایی جشن روز جمهوری اسلامی و پذیرایی از زائران در روز طبیعت در بقاع متبرکه واقع در مناطق خوش آب و هوا از برنامه هایی است که در طرح آرامش بهاری اجرا شد.
طرح آرامش بهاری یکی از برنامه‌های شاخص فرهنگی است که طی سال‌های اخیر ویژه تعطیلات نوروز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، همزمان با سایر استان‌ها برگزار شد و امسال برای ششمین سال از 28 اسفندماه سال 1394 آغازشد و تا 14 فروردین‌ماه ادامه داشت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =