شهبانی خبر داد: اطفای 100 مورد حریق در تعطیلات نوروزی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای 100 مورد حریق در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: نیروهای امداد گر سازمان در تعطیلات به صورت آماده باش بودند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سهراب شهبانی با اعلام این خبر اضافه کرد: آتش سوزی در محل های مسکونی، تجاری، موتور سیکلت، خودرو، ضایعات، تابلوهای تبلیغاتی، کنتر و ترانس های برق در زمان بارندگی از جمله حوادث مربوط به حریق بود که توسط آتش نشانان مهار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه 115 مورد امداد و نجات توسط نیروهای امداد گر در مدت زمان مذکور انجام شده است، گفت: در تشریح این موارد می توان به تصادف خودرو ، گیر کردن انگشتر در انگشت، تخلیه سیلاب، آوار و ریزش ساختمان، محبوس شدن حیوان ، محبوس شدن افراد در منزل مسکونی، باز ماندن شیر آب و رویت مار اشاره کرد.

وی اضافه کرد: پرسنل آتش نشانی کرج در 68 مورد عملیات احتیاط از حریق و حوادث که شامل شکستگی علمک گاز، جاری شدن سوخت خودرو ، احتمال ریزش ساختمان ، نشست کف ساختمان و احتمال سقوط اجسام نیزشرکت نموده اند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در توضیح مدت زمان اجرای عملیات در تعطیلات نوروز عنوان کرد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی کرج در ایام تعطیلات نوروز 1395 در مدت زمان 620/47 دقیقه مأموریت توسط 1040 نفر از پرسنل عملیاتی در قالب 430 خودرو عملیاتی انجام وظیفه نموده اند.

شهبانی در پایان سخنان خود یادآوری کرد: در طرح استقبال از بهار در ایام تعطیلات نوروز 1395 نیروهای عملیاتی آتش نشانی کرج با 51 دستگاه خودروی عملیاتی در مکان های مورد نظر استقرار یافتند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =