به گزارش فارس،فرماندار شهرستان کرج گفت: مسئولان در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی را در رأس کار خود قرار دهند.

محمدتقی ایرانی  اظهار داشت: یکی از مهمترین طرح‌ها و برنا‌‌مه‌هایی که باید در سال جاری در رأس امور کاری مسئولان در بخش‌های مختلف قرار گیرد عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی می‌تواند در توسعه اقتصادی و رفع مشکلات بسیار تأثیرگذار باشد افزود: با توجه به نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری باید هر چه در توان داریم برای تحقق این شعار به کار گیریم.

فرماندار کرج تأکید کرد: مسئولان در بخش‌های مختلف هر طرح و برنامه‌ای را براساس اقتصاد مقاومتی طرح‌ریزی کنند و این مهم را در دستور ویژه کارهای خود قرار دهند.
ایرانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و باید اجرایی شود خاطرنشان کرد: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را برای اجرای این مهم دارد لذا می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها در اجرایی کردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی پیشرو باشیم.
فرماندار کرج گفت: وجود صنایع بزرگ و کوچک در استان البرز یکی از زمینه‌های اجرای اقتصاد مقاومتی است لذا با حمایت از صنایع و رفع مشکلات آنان می‌توانیم این مهم را در استان اجرایی کرده و به سمت توسعه و تحولات اساسی پیش برویم.
ایرانی در ادامه سخنان خود با اشاره به رفع تحریم‌ها گفت: ما باید در حوزه‌های مختلف به خودکفایی و رشد برسیم لذا اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را به سمت خودکفا شدن و رشد و تحولات اساسی سوق دهد.

فرماندار کرج توسعه کارآفرینی و مشارکت‌پذیری مردم در فعالیت‌های اقتصادی و ارتقای درآمد را از مهمترین مزایای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: ساماندهی نظام ملی نوآوری به منظور ارتقای جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و ... از دیگر مهمترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستند که اجرایی کردن این مهم را به عنوان یک تکلیف برای همگان مشخص می‌کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =