رئیس دانشگاه شهرکرد به همراه جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه، در آستانه سال نو با نماینده ولی فقیه در استان چهار‌محال‌و‌بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کرد.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومي دانشگاه شهركرد، درسال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، دكتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد به اتفاق جمعي از دانشگاهيان اين دانشگاه، با حجت‌الاسلام و‌المسلمين نكونام نماينده ولي فقيه در استان چهار‌محال‌و‌بختياري و امام جمعه شهركرد ديدار و گفت‌و‌گو كرد.

حجت الاسلام والمسلمين نكونام در اين ديدار آزمون‌هاي الهي را در سراسر زندگي انسان جاري دانست و افزود: جريانات سياسي و وضعيت فعلي كشور نيز يك آزمون سخت الهي است.

امام جمعه شهركرد و نماينده ولي فقيه در استان چهار‌محال‌و‌بختياري سربلندي ملت شريف ايران پس از گذشت 37 سال از پيروزي انقلاب را توفيق الهي دانست و تصريح كرد: با ياري خداوند در آزمون‌هاي بعدي نيز سربلند خواهيم بود.

حجت الاسلام والمسلمين نكونام ضمن تأكيد بر شناخت مسير حق گفت: در اين برهه زماني، حركت در مسير اسلام، براي حفظ دستاوردهاي انقلاب ضروري است.

دكتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد نيز در اين ديدار بهره‌گيري از رهنمودهاي حجت‌الاسلام نكونام در سال گذشته را، روشنگر مسير حركت دانشگاهيان عنوان كرد و گفت: در سال جديد نيز فرامين و راهنمايي‌هاي ايشان در مسائل فرهنگي، اجتماعي و علمي به كار گرفته مي‌شود و بدون شك افق‌هاي جديدي از پيشرفت و توسعه به روي دانشگاهيان گشوده خواهد شد.

دكتر شامحمدي ضمن اشاره به برخي دستاوردها و موفقيت‌هاي دانشگاه شهركرد در سال 94، ابراز اميدواري كرد كه تلاش‌هاي مجموعه دانشگاهيان دانشگاه شهركرد براي سازندگي و بهروزي با همت و تلاش بيشتر ادامه خواهد يافت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =