ایسنا نوشت: علی رغم اینکه باشگاه استقلال در تلاش است، طلب هافبک گرجستانی سابق خود را بر اساس ضرب الاجل فیفا پرداخت کند اما مشکلات بانکی مانع بزرگی در این راه است.

در حالی که پیش از این بهرام افشارزاده اعلام کرده بود باشگاه استقلال از طریق فدراسیون مطالبات 400 هزار دلاری رودریگو توزی را پرداخت می‌کند اما بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا ظاهرا پرداخت این پول به دلیل تحریم‌های بانکی و موارد مربوط به آن به راحتی قابل انجام نیست.
از این رو باشگاه استقلال سه روز پیش نامه‌ای به فیفا ارسال کرده و دلایل تاخیر در پرداخت طلب توزی را توضیح داده است. همچنین امروز (چهارشنبه) علی کفاشیان هم طی نامه‌ای به فیفا با اشاره به مشکلات سوئیفت و مبادلات مالی ایران با بانک‌های خارجی بر این مطلب صحه گذاشته و به این ترتیب استقلالی‌ها منتظر پاسخ فیفا هستند تا بتوانند مطالبات توزی را در اولین فرصت پرداخت کنند اما با توجه به مشکلات موجود بعید به نظر می‌رسد تا پایان ضرب الاجل فیفا نسبت به پرداخت این جریمه اقدام کنند.
به احتمال فراوان روز جمعه پاسخ فیفا به استقلالی‌ها خواهد رسید و آبی‌های پایتخت امیدوارند تا فیفا استدلال‌های آن‌ها را بپذیرد و خطر کسر امتیاز از آن‌ها برداشته شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =