به گزارش مهر، سرمربی فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتقاد از اظهارات قاسم حدادی‌فر درباره جدایی از این تیم گفت: به نظرم کاپیتان تیم ذوب‌آهن اصفهان نباید اینگونه رفتار می‌کرد و اظهار او عجولانه بود.

 یحیی گل‌محمدی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این مسابقه بازی حساس و خیلی مهمی برای تیم ما و تراکتورسازی به شمار می‌رود و برنده این بازی می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد و بازنده این بازی امیدی برای کسب قهرمانی و حتی کسب سهمیه به مشکل بر می‌خورد.

وی افزود: امیدوار هستم فردا شاهد یک دیدار جذاب باشیم زیرا فردا دو تیم به دنبال پیروزی هستند و شرایط خوبی دارند. از نظر فنی بازیکنان خوبی دارند که می‌توانند در بازی فردا تأثیرگذار باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: نکته مهم برای ما در بازی فردا تمرکز مناسب در دفاع و در حمله به شمار می‌رود و بازیکنان ما باید بتوانند این تمرکز را در طول ۹۰ دقیقه حفظ کنند.

وی ادامه داد: همچون بازی قبلی با بنیادکار که این تمرکز را داشتیم و انتظار دارم که بچه‌های ما فردا با تمرکز مناسب بازی کنند و از فرصت‌های به دست آمده در طول بازی به خوبی استفاده کنند.

گل‌محمدی با بیان اینکه بدون شک بازی خوب و جذابی را شاهد خواهیم بود و تماشاگران از بازی لذت می‌برند، تاکید کرد: ما در این مسابقه تنها مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سه بازیکن دیگر نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی بیان داشت: فردا نباید اشتباهات فردی داشته باشیم زیرا حریف از اشتباهات ما استفاده می‌کند به خصوص مقابل تیمی مثل تراکتور که از اشتباهات ما استفاده می‌کند و اگر بازیکنان ما در کار دفاعی تمرکز داشته باشند، می‌توانیم در بازی فردا به پیروزی برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سئوالی پیرامون اظهار نظر قاسم حدادی‌فر درباره جدایی از ذوب‌آهن اظهار کرد: از بازیکنان بزرگی مثل قاسم حدادی‌فر انتظارات زیادی دارم. به عنوان یک بازیکن باتجربه اگر این مسئله رسانه‌ای نمی‌شد، بهتر بود و اگر صحبتی بود، می‌توانست رودررو با مسئولان باشگاه انجام دهد .

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا اینقدر زود تصمیم گرفت اما با جلسات صورت گرفته، همه چیز به خیر خوشی تمام شد و در حال حاضر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

گل‌محمدی تاکید کرد: ما روزهای سختی در پیش داریم و در شرایط سختی قرار خواهیم گرفت و باید بتوانیم از نظر روحی و روانی احساسات خود را کنترل کرده و بتوانیم آرامش بیشتری داشته باشیم تا نتیجه کسب کنیم.

وی درباره رضا شکاری و پیشنهاد لستر سیتی به این بازیکن تصریح کرد: هنوز هیچ نامه‌ای از باشگاه انگلیسی برای جذب رضا شکاری وجود نداشته و به نظرم این مسئله تأثیر منفی در کار این بازیکن گذاشته و متأسفانه در چند وقت گذشته که صحبت تست او در لستر شده، تمرینات خود را خوب و با تمرکز انجام نداده است.

سرمربی ذوب‌آهن اصقفهان اضافه کرد: من از این موضوع نگران هستم و دوست ندارم این بازیکن آینده‌دار، تمرکز خود را به خاطر مسائلی که معلوم نیست، از دست دهد و او باید در تمرینات تیم به خوبی ظاهر شود زیرا اولویت بازیکن ابتدا باید باشگاه باشد. با توجه به وضعیت موجود به نظرم صلاح نیست که بازیکنی از تیم ما جدا شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =