رقابت های فوتبال اروپا امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ امروز برخی از تیم های مطرح فوتبال دنیا در لیگ کشور های خود به مصاف حریفان رفتند. در لیگ برتر انگلیس که رقابت قهرمانی بسیار جذاب شده است، آرسنال یکی از مدعیان کسب قهرمانی مقابل وستهام با تساوی 3-3 متوقف شد و کمی از جام قهرمانی دور شد. در یکی دیگر از بازی های مهم این هفته لیگ جزیره، چلسی به مصاف سوانسی رفت که بار دیگر شاهد باخت شاگردان گاس هیدینگ بودیم. چلسی بازی را با یک گل واگذار کرد تا همچنان در رده دهم جدول باقی بماند.

در بوندسلیگا آلمان، بایرن مونیخ در ادامه روند پیروزی های خود این بار بر خلاف چند بازی گذشته که با اختلاف یک گل پیروز می شد، با نتیجه 3-1 از سد اشتوتگارت گذشت و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد. بورسیا مونشدگلادباخ هم که یکی دیگر از تیم های بالانشین جدول لیگ آلمان است و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند با یک گل از تیم ایگنول اشتاد شکست خورد و شاید فردا در صورت برد لورکوزن جایگاه چهارمی خود را از دست بدهد.

در لالیگا اسپانیا رئال مادرید بعد از یک شکست ناباورانه در مقابل ولفسبورگ در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل ایبار در برنابئو به پیروزی 4-0 رسید تا فاصله اش با بارسا بیشتر از 7 امتیاز نشود. خامس، واسکز، رونالدو و خسه برای رئال گل زدند. بارسلونا هم از ساعت 11 امشب به مصاف سوسیداد می رود و در صورت باخت در این بازی اختلافش با رئال به 4 امتیاز می رسد که این اتفاق تنور لالیگا را بار دیگر داغ خواهد کرد.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =