۰ نفر
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

ایسنا نوشت: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب به کشور، از تقویت این سامانه طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه 23 تا 26 فروردین خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه ها و داده های هواشناسی، امروز مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی اظهارکرد: از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی فعالی از شمال غرب و غرب به کشور، برای استان های واقع در این مناطق و بتدریج دامنه های جنوبی البرز، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه تا پنجشنبه 23 تا 26 فروردین، این سامانه تقویت شده و فعالیت آن در نیمه غربی و پاره ای نقاط شرق و شمال شرق کشور خواهد بود، افزود: همچنین در روزهای یاد شده بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وظیفه، شدت این بارش‌ها، روز دوشنبه 23 فروردین، در جنوب آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، دامنه های البرز در تهران، البرز و قزوین و روز سه شنبه 34 فروردین، در جنوب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، همدان و مرکزی خواهد بود.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهارکرد: آسمان تهران در روز دوشنبه، نیمه ابری تا ابری، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 22 و 13 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه، ابری، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد، با احتمال تگرگ با حداکثر و حداقل دمای 18 و 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    4 4
    ایران فقط تهران نیست که گذارش بارش تهران رو میدید