رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حکم متهمان حادثه بیمارستان خمینی‌شهر در دادگاه تجدید نظر استان طرح و منتهی به تصمیم نهایی قضات آن شد.

به گزارش خبرگزری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی‌وفا بیان داشت: حکم متهمان حادثه بیمارستان خمینی‌شهر در دادگاه تجدید نظر استان طرح، منتهی به تصمیم نهایی قضات آن شد؛ این حکم پس از صدور در دادگاه بدوی دادگستری شهرستان خمینی‌شهر با اعتراض متهمان آن به دادگاه تجدید نظر استان ارسال و پس از رسیدگی منتهی به تصمیم نهایی و صدور حکم قطعی شد.

وی افزود: حبس صادره از سوی دادگاه بدوی برای هر سه متهم این پرونده در دادگاه تجدید نظر استان تأیید ولیکن نسبت به متهم ردیف اول و دوم 6 ماه از 24 ماه قابلیت اجرا داشته و 18 ماه آن به مدت یکسال تعلیق شد و در خصوص متهم ردیف سوم نیز سه ماه از 9 ماه حبس وی تأیید و 6 ماه دیگر به مدت یکسال مورد تعلیق قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص ایام تعلیق حبس متهمان گفت: متهمان این پرونده در ایام تعلیق مجازات حبس هر یک موظف به ارائه خدمات پزشکی و پرستاری روزانه حداقل به مدت 4 ساعت در یکی از مراکز بهداشتی و درمانی و یا درمانگاه‌های وابسته به طرف قرارداد کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی ترجیحاً در شهر خمینی‌شهر و در بخش کودکان این مراکز به صورت رایگان شده و همچنین موظف شدند گزارش عملکرد خود را نیز به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای مجری حکم (خمینی‌شهر) ارائه کنند.

خسروی‌وفا یادآور شد: بدیهی است در صورتی که محکوم علیه در طول مدت تعلیق مجازات، مرتکب یکی از جرایم مذکور در ماده 52 قانون مجازات اسلامی شوند و یا از انجام تکلیف موصوف خودداری نمایند حسب مورد مطابق با مقررات موضوع ماده 50 و 52 قانون یاد شده در مورد آن‌ها اتخاذ تصمیم قضایی خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =