تهیه‌کننده‌ سریال «وضعیت سفید» اعلام کرد مهین شهابی به ‌دلیل بیماری شدید قادر به ادامه‌ همکاری با این پروژه نیست و به همین دلیل شهین تسلیمی جایگزین او شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا شفیعی خاطرنشان کرد: «خانم شهابی به ‌دلیل بیماری شدید مدتی در بیمارستان بستری بود و پس از مرخص‌شدن از بیمارستان، هم خود ایشان و هم خود ما معتقد بودیم که ادامه همکاری با وی میسر نیست.»

وی ادامه داد: «خانم شهابی مدت یک ‌ماه و نیم با پروژه‌ «وضعیت سفید» همکاری داشتند و با قطع همکاری با ایشان، ما مجبور هستیم این صحنه‌ها را مجددا تکرار کنیم.» این تهیه‌کننده از شهین تسلیمی (بازیگر نقش ماهی در سریال زن بابا) به عنوان بازیگر جایگزین مهین شهابی نام برد و افزود: «شهین تسلیمی قرار است نقش «محترم» را در سریال «وضعیت سفید» بازی کند.»

شفیعی هم‌چنین اعلام کرد: «با گذشت چهارماه و نیم از تصویر‌برداری «وضعیت سفید»، 30 درصد از ساخت این سریال به پایان رسیده ‌است. تصویربرداری سکانس‌های فصل زمستان به پایان رسیده‌ و هم‌اینک صحنه‌های مربوط به فصل بهار تصویر‌برداری می‌شود.»

وی ادامه داد: «صحنه‌هایی که با حضور خانم شهابی تصویربرداری شده‌ به فصل زمستان اختصاص داشتند و ما ناچاریم آنها را مجددا تصویربرداری کنیم؛ همین مساله کار را دشوارتر می‌کند.»

مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله ساخته می‌شود. این مجموعه تلویزیونی در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال تلویزیونی آمده‌است: در سال پایانی جنگ تحمیلی به سر می‌بریم. در ایام موشک باران تهران خانواده‌ای به دلایل واهی با هم اختلاف شدید دارند و برای مصون ماندن از بمب باران، خانوادگی جمع می‌شوند...

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 52614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =