یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم نوشته برای گرفتن الحاقیه بیمه شخص ثالث خودروی خود به یکی از نمایندگی های بیمه مراجعه کرده، ولی او را به مرکز استان ارجاع کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گرفتن الحاقیه بیمه شخص ثالث به خاطر افزایش نرخ دیه در ماه رجب به بیش از 253 میلیون تومان باعث شده برخی از رانندگان به دردسر بیفتند. هم از بابت پرداخت حق بیمه این الحاقیه که گاهی تا حدود 200 هزار تومان می شود و هم از لحاظ اینکه نمایندگی های برخی بیمه ها اصلا این الحاقیه را صادر نمی کنند.
این بخش از رانندگان مجبورند با راهنمایی نمایندگی بیمه، به شعب مرکزی استانها واقع در مراکز استانها مراجعه کنند تا الحاقیه بیمه آنها صادر شود. رفتن تا مراکز استانها برای برخی از شهرستانی های دور از مرکز استان، دردسرساز است و آنها به خاطر اینکه مجبورند یک روز از کار خود، بیکار شوند، شاکی اند.
یکی از این رانندگان برای سرویس مشکلات مردم نوشته: برای گرفتن الحاقیه بیمه ثالث به یک نمایندگی بیمه البرز در فولادشهر مراجعه کردم ولی به من میگن بیاد به اصفهان بری .ایا در عصر انفجار اطلاعات و اینترنت این موارد مضحک محلی از اعراب داره .یک روز کامل باید علاف بشی و مرخصی بگیری واسه یک الحاقیه.
در پاسخ به این انتقاد، مرکز ارتباطات مردمی بیمه البرز به سرویس مشکلات مردم توضیح داد: تعدادی از خودروهایی که ما بیمه کرده ایم صفر کیلومتر هستند و توسط ایران خودرو بیمه شده است. صاحبان این دسته از خودروها باید برای گرفتن الحاقیه بیمه به شعب مراکز استان ها ارجاع شوند.
این بیمه در توضیح دلیل ارجاع خودروهای صفر کیلومتر به مرکز استانها برای دریافت الحاقیه بیمه گفت: شرکت ایران خودرو با بیمه البرز قرارداد داشت تا خودروهای تحویلی اش را بیمه کند. لذا برای گرفتن الحاقیه بیمه تمام بیمه گذارانی که ماشین شان صفر کیلومتر است در استانها باید به مراکز استان رجوع کنند. در تهران نیز این دسته از صاحبان خودرو یا به شعبه مرکزی بیمه البرز واقع در خیابان کریمخان باید مراجعه کنند یا آنها را به نزدیکترین شعبه بیمه معرفی می کنیم تا الحاقیه بیمه شان را دریافت کنند. لذا این بیمه گذاران نمی توانند در نمایندگی های بیمه البرز، الحاقیه بیمه شخص ثالث خودرو بگیرند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    1 0
    با سلام جوابیه بیمه البرز چه ربطی داشت به مشکل. انها وقتی توانایی اینکه خدمات ارایه بدهند ندارند چرا با ایران خودرو قرارداد میبندند که مردم متضرر شوند؟؟؟
  • ایلیا IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    4 0
    بنده بعنوان نماینده بیمه البرز در طی 5روز گذشته 2 بار به محل کلانتری محل برای پاسخگویی به شکایات بیمه گذاران در همین خصوص رفته ام که باعث شرمساری و خجالت برای بنده بود و متاسفم برای مدیران بخش خودرو و امور نمایندگان بیمه البرز که با قرارداد با ایران خودرو فقط به فکر پر کردن جیب خود بوده اند و لاغیر