کمپینی برای خرید خانه برای خانواده معلم فداکار سیستان و بلوچستانی

جمعیت امام علی از مردم ایران دعوت کرد که در تامین هزینه خرید منزل مسکونی به عنوان هدیه ای برای قدردانی از خانواده معلم فداکار، حمیدرضا گنگوزهی، همراه شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روابط عمومی جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی اعلام کرد «نمایندگان این جمعیت با همکاری رابطین خود در شهرستان خاش و پس از سفر به این شهرستان و دیدار با خانواده این معلم فداکار، قرارداد خرید یک باب منزل مسکونی را به ارزش یکصد و چهل و هشت میلیون تومان در شهر خاش به نام دو دختر و همسر این عزیز منعقد نمودند. شایان ذکر است که برای تامین هزینه خرید این منزل مسکونی جمعیت امام علی تا بیست و سه اردیبهشت ماه فرصت گرفته است. بلافاصله پس از تامین کامل مبلغ مورد نیاز از محل منابع مردمی با نیت قدردانی مردم ایران از خانواده این عزیز، این منزل مسکونی به صورت قانونی و در دفترخانه اسناد رسمی در همین شهرستان به نام دو دختر و همسر این عزیز خواهد شد.
امیدواریم تا با حضور مردم ایران این مبلغ تا پیش از ولادت مولا علی(ع)، روز پدر، تامین شود و در این روز بتوانیم دل دو فرزند این عزیز را در نبود پدرشان، با حضور و همراهی مردمی که قدر بزرگ مرد معلمی که درس آزادگی و فداکاری به ما آموخت را برای همیشه زنده نگه خواهند داشت، التیام بخشیم .»

برای کسب اطلاع بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۹۳۰۸۱۶، شنبه تا چهارشنبه: ۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰ و همچنین به این وبسایت سربزنید: www.sosapoverty.org

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =