صیادان زنده گیری حیات وحش نورآباد متلاشی شدند

صیادان زنده گیری حیات وحش نورآباد متلاشی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،عامل صید پرنده های زیبای (کبک)در شهرستان دلفان دستگیر شد.دلفانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان از کشف 3 قطعه پرنده کبک از منزل یک متخلف خبر داد:دلفانی اظهار کرد :بنابر وصول یک فقره گزارش مردمی مبنی بر اقدام به زنده گیری ن،هداری تعدادی کبک توسط صیاد متخلف، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت و کارشناس حقوقی این اداره با هماهنگی با مقام قضایی بخش کاکاوند و همکاری و همراهی نیروی انتظامی هفت چشمه بخش کاکاوند و اخذ حکم بازرسی از منزل این متخلف از سوی آن مقام محترم قضایی به محل اعزام شدند.
وی افزود:گزارش یاد شده از طرف دوستداران محیط زیست در یکی از روستاهای دور افتاده در حوزه استحفاظی شهرستان دلفان صورت گرفته بود.که پس از بازرسی از منزل متخلف نیروهای یگان حفاظت شهرستان موفق به کشف و ضبط 3 قطعه کبک و 4 عدد قفس مخصوص نگهداری پرنده کبک شدند.
دلفانی ادامه داد:در این خصوص با عنایت به ماده 10 بند (الف و ج) خرید و فروش ،حمل و نگهداری و عرضه حیوانات وحشی جرم محسوب می شود.
وی افزود:پرونده متخلف جهت رسیدگی و اعمال قانون به مقام محترم قضایی تحویل گردید.
دلفانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان تصریح کرد: متخلفین باید بدانند نیروهای حفاظت محیط زیست این شهرستان به طور جد و مستمر مشغول گشت و کنترل و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی بوده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با خاطیان مطابق قانون برخورد خواهد نمود.
دلفانی از همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی در راستای گسترش فرهنگ زیست محیطی و همکاری با اداره حفاظت محیط زیست تقدیر و تشکر نمود

کد خبر 526350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =