به گزارش فارس، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان و با حضور هنرمندان برجسته کشور برگزار می‌شود.

حبیب‌رضا ارزانی  اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده، شهر اصفهان امسال میزبان جشنواره فیلم کودک و نوجوان خواهد بود که با حضور هنرمندان برجسته کشور در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص میزبانی اصفهان از جشنواره فیلم فجر امسال نیز عنوان کرد: در سال جاری همانند سال قبل اکران فیلم‌های جشنواره فجر را در اصفهان نیز خواهیم داشت که با کیفیت بهتر برای مردم هنردوست اصفهان در سینماهای بیشتری اکران می‌شود.

تأسیس بنیاد هنر در اصفهان، تجلیل و تقدیر از مشاهیر استان، دومین جشن سینمای اصفهان، تئاتر طنز، جشنواره مطبوعات، نمایشگاه کتاب و کلید خوردن فاز دوم نهضت قرآنی، اهم فعالیت‌هایی است که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای سال جدید این اداره نام برد.

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان که از سال 1361 تا سال 1393 در 28 دوره برگزار شده است؛ 17 دوره اصفهان، 6 دوره تهران، 4 دوره همدان و یک دوره کرمان میزبانی این جشنواره را بر عهده داشته‌اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =