رئیس کمیسیون تلفیق خبر داد: پایان رسیدگی به بودجه سازمان های شهرداری کرج

رئیس کمیسیون تلفیق از پایان بررسی بودجه سازمان های تابعه شهرداری کرج در یکصد و بیست و هشتمین جلسه کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روح الله کیان ضمن اعلام پایان رسیدگی به بودجه سازمان ها گفت: در یکصد و بیست و هشتمین جلسه کمیسیون تلفیق با حضور اعضای شورای اسلامی کرج و مدیران سازمان های فرهنگی - ورزشی، میادین میوه و تره بار، قطارشهری، فاوا و پسماند، موضوع رسیدگی به لایحه بودجه در دستور کار قرار گرفت و به کار خود خاتمه داد.

رئیس کمیسیون تلفیق تصریح کرد: طبق لایحه شهرداری کرج، بودجه ای که برای سازمان ها پیشنهاد شده بود و امروز مورد بررسی قرار گرفت، بدین صورت که بودجه 95 میادین میوه و تره بار به مبلغ 174 میلیارد و 362 میلیون و 713 هزارو 371 ریال، سازمان فاوا 32 میلیارد و 533 میلیون ریال، سازمان فرهنگی ورزشی 71 میلیارد و 934 میلیون و 517 هزارو 515 ریال، به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: همچنین بودجه پیشنهادی شهرداری در خصوص سازمان قطار شهری مبلغ 143 میلیارد و 961 میلیون و 900 هزار ریال بود که 23 میلیارد و 961 میلیون و 900 هزار ریال از این مبلغ کسر و مبلغ 12 میلیارد تومان برای این سازمان تصویب شد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: چنانچه هر سازمانی در موارد خاص نیاز به تغییر، جابجایی و یا افزایش بودجه داشت، در متمم بودجه قابل بررسی می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =