دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری جشن هنر انقلابل اسلامی با حضور هنرمندان برجسته کشوری و استانی و تجلیل از هنرمندان متعهد و مقام آور انقلابی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: جشن هنر انقلاب اسلامی با تجلیل ویژه از جایگاه هنری هنرمند فقید و انقلابی فرج اله سلحشور به همراه تقدیر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر انقلابی استان و هنرمندان جوان مقام آور برگزار می شود.

وی افزود: جشن هنر انقلاب اسلامی با حضور جمال شورجه؛ هنرمند انقلابی و کارگردان فیلم های سینمایی، محمود پاک نیت؛ هنرمند انقلابی و بازیگر سریال یوسف پیامبر، جعفر دهقان؛ هنرمند انقلابی و بازیگر سریال یوسف پیامبر و حجه الاسلام و المسلمین بصیر سلحشور؛ مدرس و عضو حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم فرج اله سلحشور برگزار خواهد شد.

میلانی با بیان اینکه همایش هنرمندان عرصه تعهد ۲۶ فروردین سال جاری در محل سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود، اظهار داشت: حضور برای همه علاقمندان و هنرمندان در این همایش آزاد و تجلیل از هنرمندان مقام آور حوزه هنری استان که در طول سال های ۹۳ و ۹۴ مقام های برتر جشنواره های مختلف ملی و بین المللی را کسب کرده اند، از برنامه های شاخص جشن هنر انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه هایی نظیر غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایش میدانی فانوس های خاموش، کارگاه تجسمی گرافیک، نمایشگاه مجموعه آثار کاریکاتور با عنوان عدالت، برگزاری شب خاطره و تاریخ شفاهی، برگزاری شب شعر انقلاب از برنامه هایی بوده است که در طی هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنری انقلاب اسلامی و رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اکران فیلم بادیگارد برای هنرمندان و اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب عنوان و تصریح کرد: سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی در تقویم کشورمان به روز هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ الی ۲۷ فروردین نامگذاری شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =