ترکاشوند: عدم رعایت اصول فنی در ساخت و سازها به صفر رسیده است

شهردار کرج عنوان کرد: ظرف دو سه سال اخیر میزان ساخت و سازهای غیرمجاز به معنای عدم رعایت اصول فنی، تقریبا به صفر رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در دیدار مشترک با دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج این مطلب را عنوان کرد و ادامه داد: این امر با حمایت ها و همراهی های بی دریغ دادستانی و قوه قضاییه صورت گرفته است.

وی، با بیان اینکه همراهی این قوه، مدیران و مسئولان اجرایی مدیریت شهری را برای برخورد با عوامل متخلف قوی تر کرده و مسئولان با جسارت بیشتری وارد عمل می شوند، اذعان داشت: اگر اجرای مسئولیت ها و اقدامات مدیریت شهری، با توجه به سطح بسیار بالای تماس این دستگاه با شهروندان، از سوی قوه قضاییه پشتیبانی قانونی نشود به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.

این مسئول، نمونه ای از این حمایت ها را در اعمال ماده 9 برای اجرای طرح های کوچک و بزرگ عمرانی عنوان کرد که با کمک دادستانی با سرعت و قوت بیشتری انجام گرفته به طوری که مقاومت برخی مالکان که مدت های متوالی به طول انجامیده و مانع اجرای طرح شده اند، با دستور دادستان ظرف چند ساعت برطرف شده است.

ترکاشوند، خواهان ادامه این همکاری ها با توجه به رویکردهای سال جدید مدیریت شهری برای اجرای طرح های کوچک و بزرگ عمرانی شد و اذعان داشت: برای سال 95 طی تعامل با شورای اسلامی شهر و با اشراف به مسائل مالی، تحریم، رکود ساخت و ساز و دیگر مسائل مربوطه بودجه ای واقعی را پیش بینی و مصوب کردیم.

شهردار ادامه داد: با این رویکرد و به منظور اطاعت از فرمان رهبری در خصوص اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی، سال جدید را برای حوزه مدیریت شهری به عنوان سال شکوفایی عمرانی و فضای سبز نامگذاری کرده ایم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس کلیه مدیران و مدیران عامل مناطق و سازمان های شهرداری کرج موظف به ارائه برنامه در خصوص روند تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه تحت نظرشان شده اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =