به گزارش مهر، دبیر خانه اتحادیه نانوایان اصفهان دو روز پیش به دستور دستگاه قضایی پلمب شد و رئیس اتاق اصناف اصفهان دلیل آن را تخلفات اداری دانست و از پیگیری این پرونده خبر داد.

سوءاستفاده از پرونده نانوایان فوت‌شده و استفاده از کد ملی این افراد، دست‌کاری پرونده‌ها و توزیع آرد خارج از شبکه از دلایل پلمب دبیرخانه اتحادیه نانوایان است.

دلایلی که به قول صابری، رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان موضوع داخلی است و قابل‌طرح در رسانه‌ها نیست یا به قول رئیس اتاق اصناف استان اصفهان به‌صورت کلی در رده تخلفات اداری قابل دسته‌بندی است.

محمدرضا پاک‌نژاد، رئیس اتاق اصناف استان اصفهان در در این رابطه، بابیان اینکه موضوع تخلف اتحادیه نانوایان موضوع امروز و دیروز نیست بلکه از دو تا سه سال پیش این تخلفات بوده و به مدیریت ما برنمی‌گردد، اعلام داشت: اگر امروز تخلفات اداری اتحادیه نانوایان استان اصفهان آشکارشده به دلیل رویکرد جدیدی است که در اتاق اصناف در راستای بازنگری اتحادیه‌ها و بازرسی عملکرد مدیریت اتحادیه‌ها شکل‌گرفته است.

قبول داریم که تخلف اداری صورت گرفته که منجر به پلمب بخش اداری اتحادیه نانوایان شده و این موضوع موردبررسی دستگاه قضایی قرارگرفته است

وی بابیان اینکه با تلاش مجدانه کمیسیون بازرسی اتاق اصناف شاهد آشکار شدن تخلفات اداری در اتحادیه نانوایان شدیم، افزود: این نظارت و بازرسی روی تمام اتحادیه‌ها انجام می‌گیرد و هرکجا که از جنبه رعایت عدالت شاهد تضییع حقوق باشیم، با متخلفان برخورد می‌کنیم.

تغییر ریاست اتحادیه نانوایان نیاز به تصمیم کمیسیون بازرسی دارد

پاک‌نژاد در پاسخ به اینکه چرا باوجوداینکه متخلفین شناسایی شدند اما تغییری در ریاست اتحادیه نانوایان مشاهده نشده و تنها منحصر به پلمب دبیرخانه اتحادیه نانوایان شده است، گفت: نمی‌خواهیم چالشی با این موضوع برخورد شود. قبول داریم تخلف اداری صورت گرفته که منجر به پلمب بخش اداری اتحادیه نانوایان شده و این موضوع موردبررسی دستگاه قضایی قرارگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال حتی یکی از کارمندان که دو سال پیش متوجه فروش خارج از سامانه آرد و عرضه در بازار آزادشده بود، از اتحادیه نانوایان اخراج شد و در این دو سال به دلیل پیگیری‌های متعدد مورد تهدید از سوی چند موتورسوار قرارگرفته است، پس بااین‌وجود چرا اتحادیه پلمب نشده است، گفت: پلمب اتحادیه و حتی تغییر مدیریت این اتحادیه نیاز به تصمیم همگانی در کمیسیون نظارت و بازرسی دارد که من تنها یکی از این اعضا هستم.

تعدادی از اعضای داخل اتحادیه نانوایان در این تخلفات سازمانی نقش داشتند که با تصمیم دستگاه قضایی و تمام اعضای کمیسیون نظارت بر سازمان‌ها و بازرسی تصمیم قاطع برای این افراد گرفته می‌شود

پاک‌نژاد گفت: به دنبال این هستیم که این پرونده درروند بروکراسی اداری به تعویق نیفتاده و خیلی زود به نتیجه برسد و متخلفان به سزای اعمال خویش برسند.

امیدواریم اتحادیه نانوایان در توزیع آرد بی‌کیفیت دست نداشته باشد

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان اظهار داشت: عمده تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان که تاکنون محرز و مشخص‌شده، تخلفات اداری است و هنوز در بحث توزیع آرد بی‌کیفیت چیزی برای ما مشخص نشده که امیدواریم اتحادیه در این موضوع دست نداشته باشد.

وی گفت: تعدادی از اعضای داخل اتحادیه نانوایان در این تخلفات سازمانی نقش داشتند که با تصمیم دستگاه قضایی و تمام اعضای کمیسیون نظارت بر سازمان‌ها و بازرسی تصمیم قاطع برای این افراد گرفته می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =