فرماندار کرج با انتقاد از رویکرد مدیریت شهری به موضوع ورزش گفت: انتظار مردم از شورای اسلامی و شهرداری کرج این است که نقش جدی‌تری در حوزه ورزش کرج ایفا کنند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، "محمد تقی ایرانی" در نشست شورای عالی ورزش استان البرز اظهار کرد: شورای اسلامی و شهرداری کرج می بایست با حضور فعالتر در عرصه ورزش به ویژه با تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی و یا طرح های تدوین شده ، نقش خود در مدیریت شهری کرج را به صورت پررنگ تری ایفا نمایند.

وی تاکید کرد: واگذاري طرح هاي نيمه تمام ورزشی به بخش خصوصي در راستای اجراي اهداف اقتصاد مقاومتي است و واگذاری خدمات به بخش خصوصی ، به عنوان یکی از راهکارهای رونق اقتصادی کشور پیش بینی شده است.

وی با اشاره به سرانه پایین فضای ورزشی در شهرستان کرج افزود: برای توسعه فضاهای ورزشی در کرج، می بایست از راهکارهای متنوع استفاده شود. دعوت از باشگاه های بزرگ داخلی و خارجی و امضای تفاهم نامه های مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی، به نحوی که سود دهی برای بخش خصوصی عامل جذب سرمایه گذار در این بخش گردد، می تواند گِره حوزه ورزش در موضوع سرانه های ورزشی را باز کند.

معاون استاندار البرز خاطرنشان ساخت: در صورتی که تکمیل پروژه های ورزشی یه بخش خصوصی داخلی و حتی خارجی واگذار گردد، می بایست برای جوانان ورزشکار امتیاز ویژه ای در نظر گرفته شود و دولت نیز در حوزه ورزش، حمایت های خود را افزایش خواهد داد.

وی افزود: ایجاد بستر لازم برای فعالیت ورزشی ارزان برای مردم یک ضرورت است و مردم انتظار دارند تا با مدیریت صحیح و خلاقیت در ارائه راهکار برای توسعه ورزش همگانی، بتوانند با صرف هزینه های اندک، از امکانات ورزشی استفاده نمایند.

ایرانی تصریح کرد: امروز جوانان ما در عرصه های ملی و بین المللی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند و وظیفه ما این است که امکانات ورزشی رایگان هم توسط دولت و هم شهرداری ها در اختیار مردم قرار گیرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =